Gå til innhold

65"-75" TV for allsidig bruk


Anbefalte innlegg

Hei,

Har lest litt rundt både her og på andre forum, og velger å starta min egen tråd i håp om å få gode anbefalingar for kva TV eg bør gå for. Eg har i dag ein gammal 32" Philips LCD frå 2009, så det skal lite til for å få bedre bilde ;)

 

TV-en må vera ein god 'allrounder' som fungerar til TV titting, streaming, film og gaming.

 

Rommet den skal stå i er veldig lyst på sommaren og motsatt om vinteren.

Eg kan også sei at eg er litt små skeptisk til OLED, sjølv om det heilt klart gjer best bildekvalitet(vertfall i midtsegmentet).

 

Eg ønsker også at TV-en skal ha minimum 100Hz panel. Etter slik eg forstår så vil ein få mykje betre bildeflyt med det. Ingen av TV-ane eg har hatt har 100Hz, og det hakkar og går spør du meg.

 

Eg har sett ein god del på Philips 65OLED873 som har ein god pris hos elkjøp for tida.

Ellers har eg også sett på LG sin OLED65B7V, men denne har kun 50Hz panel i følge elkjøp. + ein på jobben har skaffa seg denne og sett nokre rare 'artifacts' eit par gonga mens han har sett på kanalar(Han har hatt den eit par vekers tid).

 

Ser at mange anbefalar KD-65XE9005/KD-65XE9305, men er usikker på kva som er forskjell på desse? Ligger også hos Elkjøp med 1000,- kr i mellom...

 

Av ein eller anna grunn har eg ikkje sett på samsung TV-ar, virkar som svært få anbefalar dei, utanom flunka nye til pris godt over 40k.

 

Til slutt så kan eg tilføya at eg kanskje tenker å gå for ein billigare TV som er ein god 'allrounder' for å heller kjøpa ein betre OLED TV om eit par år når det har modna meir og HDMI 2,1 og DV er på plass på dei fleste. Då har kanskje endelig PS5 komt ut med støtte for 4k Blue-ray avspeling  :rofl:

 

Kom gjerna med forslag og skriv litt om kvifor den er bra.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...