Gå til innhold

Komplett lanserer prismatch i opptil 60 dager etter kjøpet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De svarte meg også på Facebook at prisgarantien også gjelder internt hos dem, så hvis man kjøper noe som kommer på tilbud innen 60 dager (f.eks. Superweekend) kan man få gavekort på mellomlegget.

Det var på tide, selv om jeg fremdeles syns det mest logiske hadde vært tilbakebetalt mellomlegget her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

De svarte meg også på Facebook at prisgarantien også gjelder internt hos dem, så hvis man kjøper noe som kommer på tilbud innen 60 dager (f.eks. Superweekend) kan man få gavekort på mellomlegget.

Det var på tide, selv om jeg fremdeles syns det mest logiske hadde vært tilbakebetalt mellomlegget her.

Da kan man returnere tingen gratis og kjøpe den samme på tilbud. Eller kanskje kjøpe noe med gavekortet og angre kjøpet.... ;)

Lenke til kommentar

 

 

De svarte meg også på Facebook at prisgarantien også gjelder internt hos dem, så hvis man kjøper noe som kommer på tilbud innen 60 dager (f.eks. Superweekend) kan man få gavekort på mellomlegget.

Det var på tide, selv om jeg fremdeles syns det mest logiske hadde vært tilbakebetalt mellomlegget her.

 

Da kan man returnere tingen gratis og kjøpe den samme på tilbud. Eller kanskje kjøpe noe med gavekortet og angre kjøpet.... ;)

 

Ja, vet måtte returnere tidligere, selv om det var komplett tilbudet var hos, var helt idiotisk. Måtte returnere en støvsuger og kjøpe den samme på nytt. Greit for min del, fikk jo ny pose og filterer, men veldig kundefiendtlig opplegg de holdt på med på akkurat den delen av virksomheten sin tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste hadde vel vært om de matchet prisen i første omgang også, så fikk de solgt mer og unngikk mange frem og tilbake prosesser. Husker jeg skulle ha en skjerm, skilte ca. 400-500 kr, men kunne ikke matche CDON på det. Da ble det CDON.

Vel, om de slipper unna med et gavekort som kun fungerer på komplett på noen kroner ofte under hva prisen av frakt er, som kun er gyldig i 6 mnd, er jo det ekstremt til deres fordel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

De svarte meg også på Facebook at prisgarantien også gjelder internt hos dem, så hvis man kjøper noe som kommer på tilbud innen 60 dager (f.eks. Superweekend) kan man få gavekort på mellomlegget.

Det var på tide, selv om jeg fremdeles syns det mest logiske hadde vært tilbakebetalt mellomlegget her.
Da kan man returnere tingen gratis og kjøpe den samme på tilbud. Eller kanskje kjøpe noe med gavekortet og angre kjøpet.... ;)
Ja, vet måtte returnere tidligere, selv om det var komplett tilbudet var hos, var helt idiotisk. Måtte returnere en støvsuger og kjøpe den samme på nytt. Greit for min del, fikk jo ny pose og filterer, men veldig kundefiendtlig opplegg de holdt på med på akkurat den delen av virksomheten sin tidligere.

Der fikk du jaggu i pose å filter!

 

Jeg trenger venner..

Jeg lo :D
Lenke til kommentar

 

 

 

De svarte meg også på Facebook at prisgarantien også gjelder internt hos dem, så hvis man kjøper noe som kommer på tilbud innen 60 dager (f.eks. Superweekend) kan man få gavekort på mellomlegget.

Det var på tide, selv om jeg fremdeles syns det mest logiske hadde vært tilbakebetalt mellomlegget her.
Da kan man returnere tingen gratis og kjøpe den samme på tilbud. Eller kanskje kjøpe noe med gavekortet og angre kjøpet.... ;)
Ja, vet måtte returnere tidligere, selv om det var komplett tilbudet var hos, var helt idiotisk. Måtte returnere en støvsuger og kjøpe den samme på nytt. Greit for min del, fikk jo ny pose og filterer, men veldig kundefiendtlig opplegg de holdt på med på akkurat den delen av virksomheten sin tidligere.

Jeg jobbet på komplett kundesenter tidligere og ordnet alltid kreditering av mellomlegg i slike tilfeller, helt idiotisk at man skal måtte retunere for så å kjøpe samme vare, blir ikke noe mindre kjøp og kast av det akkurat :p Men vet det har vært litt frem og tilbake akkurat rundt det fint de har fått en ordning så det er likt for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elkjøp sin prisgaranti er jo bare søppel. Hvor mange ganger har jeg ikke stått der med prisguide og fått blankt avslag på match av faktiske tilbud fra andre butikker.

*Prisløftet gjelder ikke ved:

- Tilbud merket med «begrenset antall».

- Tilbud merket med «nettkampanjer».

- Lokale kampanjer og tilbud eksklusivt knyttet til én butikk: Eksempler på dette er åpningstilbud, lokale handelsdager og lignende aktiviteter som skiller seg fra en tradisjonell kampanje. 

- Dersom konkurrenten det sammenlignes med ikke har varen på lager. 

- Såkalt «gråimport», der en vare ikke er importert gjennom produsentenes offisielle kanaler. Dette kan kontrolleres ved å sammenlikne produktenes varenummer. 

- Gjelder ikke for produkter solgt av våre Partnere på Elkjøp Marketplace eller Elkjøp Outlet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...