Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Moped går dårligere med effektanlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

sannsynligvis feil balanse av drivstoff + oksygen, når man gjør slike endringer må du regne med å tune sykkelen også.

Jeg er rimelig sikker på at ikke får for mye eller for lite bensin, noen tips på hva jeg burde gjøre? Kanskje dreve ned noen hakk?

 

 

Merker du noe turtallsforskjell på tomgang / pådrag da?

Lenke til kommentar

 

 

sannsynligvis feil balanse av drivstoff + oksygen, når man gjør slike endringer må du regne med å tune sykkelen også.

Jeg er rimelig sikker på at ikke får for mye eller for lite bensin, noen tips på hva jeg burde gjøre? Kanskje dreve ned noen hakk?

 

 

Merker du noe turtallsforskjell på tomgang / pådrag da?

 

Kanskje noe mikroskopisk når den går på tomgang

Lenke til kommentar

Fra nettsiden: "Yasuni leverer dette anlegget med plombering montert ved inngangen til sylinderen og ved inngangen til demperen."

 

Har du fjernet plombene? :)

 

Hvis ikke, gjør dette. Også MÅ du dyse om! Hvis ikke skjærer stempel/sylinder seg. Motoren må ha mer bensin.

Lenke til kommentar

Fra nettsiden: "Yasuni leverer dette anlegget med plombering montert ved inngangen til sylinderen og ved inngangen til demperen."

 

Har du fjernet plombene? :)

 

Hvis ikke, gjør dette. Også MÅ du dyse om! Hvis ikke skjærer stempel/sylinder seg. Motoren må ha mer bensin.

selvfølgelig er plomberingen tatt ut og jeg har dyset opp ;) 

Lenke til kommentar

Ok, bra.

 

Går den rent? Kommer du deg til toppdraget? Det er her all effekten ligger. Hvilken farge har pluggen? Den skal være sjokoladebrun.

 

Tipper du bør dreve om litt hvis drevingen er original, men du skal absolutt ha mye bedre drag enn originalt med org dreving.

Lenke til kommentar

Ok, bra.

 

Går den rent? Kommer du deg til toppdraget? Det er her all effekten ligger. Hvilken farge har pluggen? Den skal være sjokoladebrun.

 

Tipper du bør dreve om litt hvis drevingen er original, men du skal absolutt ha mye bedre drag enn originalt med org dreving.

Har riktig farge på pluggen. nja kommer meg vel der etterhvert men det tar noe helt sykt med tid og ville ikke sagt jeg kom 100% til toppdraget

Lenke til kommentar

 

Ok, bra.

 

Går den rent? Kommer du deg til toppdraget? Det er her all effekten ligger. Hvilken farge har pluggen? Den skal være sjokoladebrun.

 

Tipper du bør dreve om litt hvis drevingen er original, men du skal absolutt ha mye bedre drag enn originalt med org dreving.

Har riktig farge på pluggen. nja kommer meg vel der etterhvert men det tar noe helt sykt med tid og ville ikke sagt jeg kom 100% til toppdraget

 

går rent også

Lenke til kommentar

Hvis du har fjernet alle plomber, du har riktig dyse og den går rent ser jeg ikke hvorfor den ikke skal gå bra. 

 

En 50 kubikks to takt motor er ikke veldig avansert, vil tro det sitter igjen en plombe et eller annet sted, elektronisk eller mekanisk.

Tror også det men skjønner ikke hvor den kan sitte.. Har skiftet CDI tatt ut plomberingen osv. Så jeg skjønner ikke hva som kan være igjen unntatt å dreve om  

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...