Gå til innhold

Hans Lysglimt Johansen-Alliansen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent teknisk er det ikke å mye å trekke på i dine tre siste portretter, med et lite unntak i portrettet til Tumyr hvor talerstolen tiltrakk seg noe av oppmerksomheten.

 

Ikke bestandig like enkelt å manøvrere seg forbi slikt idet man fotograferer.

 

Det trekløveret du har lagt inn er jo, hver på sitt vis, med respekt å melde, ganske spesielle.

 

Sikkert helt bevisst fra deg og med et ironisk glimt i øyet vil jeg tro.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Rent teknisk er det ikke å mye å trekke på i dine tre siste portretter, med et lite unntak i portrettet til Tumyr hvor talerstolen tiltrakk seg noe av oppmerksomheten.

 

Ikke bestandig like enkelt å manøvrere seg forbi slikt idet man fotograferer.

 

Det trekløveret du har lagt inn er jo, hver på sitt vis, med respekt å melde, ganske spesielle.

 

Sikkert helt bevisst fra deg og med et ironisk glimt i øyet vil jeg tro.

Mvh.Oddvar

 

Takker for kommentar, Oddvar:-)

Har nok en liten baktanke med disse bildene fra turen langt ute på høyresida i politikken. Er nok sett med et skrått blikk med mine røde øyne....

Kan bare bifalle din kommentar på at disse er spesielle. Jeg finner mye av deres argumentasjon og virke ganske så uvirkelig. Trodde ikke det var mulig i et sivilisert samfunn i 2017/18....

Lenke til kommentar

Ser at partiet hans også med I Den nordiske motstandsbevegelsen og det sier det meste. Men bildet er godt, ikke så lett å hva slags type han er der.

mvh Keshav

 

Tror vel først som sist vi skal slå fast at det ikke er noen god miks, for noen. Minner skremmende mye om Trump...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...