Gå til innhold

Spill og utstyr til Nintendo Switch


123Vegard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste Nintendo-spillene tar ganske liten plass digitalt, og du klarer deg lenge uten et minnekort. Noen tredjepartsspill, som for eksempel Skyrim, tar opp 14gb. Sjekk i eShop hvor mye plass spillene tar. Jeg har et 64gb minnekort som jeg måtte gå til innkjøp av på grunn av Skyrim. 

 

Anbefales vel 100mb/s, men går helt fint med 80mb/s også.

Lenke til kommentar

Fikk Switch for to uker siden og jeg har allerede bestemt meg for å kjøpe pro controller, da den som følger med ikke akkurat er ideelt utformet. En ekstra kontroll trenger man uansett for å spille 2-player.

 

Bortsett fra de åpenbare spillvalgene Mario og Zelda så mener jeg man bør få med seg Bayonetta 2 og Xenoblade Chronicles 2. Dette er eksklusive, third party kvalitetstitler og gode grunner til å eie en Switch.

Lenke til kommentar

Tenker at minnekort blir noe jeg kjøper etter hvert. Men har dere noen anbefaling på hvilke minnekort som kan være passende?

 

 

Sandisk Ultra 128GB, 100MB/s, Class10

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4408848

 

Jeg har allerede et som er fullt (31 spill, med smått og stort). 200GB kan være et alternativ hvis du trenger mer plass, mens 256GB og 400GB foreløpig er for høyt priset pr GB til at det er verdt det i min mening.

 

128GB = ca 3,50kr pr GB

200GB = ca 4,00kr pr GB

256GB = ca 5,00kr pr GB

400GB = ca 6,25kr pr GB

 

Kjøper sannsynligvis et 400GB-kort når det nærmer seg 1500,- (3,75kr/GB).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...