Gå til innhold

Så bra ser Red Dead Redemption ut på Xbox One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det til PS4? Vurdere å kjøpe meg en Xbox X kun for denne remasteren!

 

Vel, etter som dette er en PS3/X360 tittel, og PS4 ikke er bakoverkompatibel med PS3 titler grunnet PS3 sin spesielle CPU. Så skal det mye til for å spille denne i 4K på en PS4. Jeg tror rett og slett det i så fall måtte blitt relansert som en PS4 tittel. Så nei, mest sannsynlig kommer det ikke til PS4...

Lenke til kommentar

Hva med å få portet dette over til PC da?... En av mine favoritt spill dette, men tenker bare hvor mye mye mye mye bedre det kunne vært på en PC. Satser på at 2'eren får en PC port mtp. hvor populært GTA 5 har vært på Steam siden release...

 

Om det stemmer at GTAV salg på PC var 2.1% av total omsetning så spørs det hvor mye bry de vil ta seg.

Lenke til kommentar

Hva med å få portet dette over til PC da?... En av mine favoritt spill dette, men tenker bare hvor mye mye mye mye bedre det kunne vært på en PC. Satser på at 2'eren får en PC port mtp. hvor populært GTA 5 har vært på Steam siden release...

 

Jeg har ikke spilt det på konsoll engang, men ventet på PC-versjonen som aldri kom. Jeg synes det er svakt av Rockstar å ikke få til en PC-versjon, spesielt nå når de har laget en versjon til Xbox One X - den konsollen som teknisk sett er mest lik en PC! Men de har alltid behandlet PC-publikummet som annenrangs...

Lenke til kommentar

 

Hva med å få portet dette over til PC da?... En av mine favoritt spill dette, men tenker bare hvor mye mye mye mye bedre det kunne vært på en PC. Satser på at 2'eren får en PC port mtp. hvor populært GTA 5 har vært på Steam siden release...

Jeg har ikke spilt det på konsoll engang, men ventet på PC-versjonen som aldri kom. Jeg synes det er svakt av Rockstar å ikke få til en PC-versjon, spesielt nå når de har laget en versjon til Xbox One X - den konsollen som teknisk sett er mest lik en PC! Men de har alltid behandlet PC-publikummet som annenrangs...

Nå har de heller ikke lagd en versjon for X heller da. Det her er alt et bakoverkompatibelt 360 spill så Rockstar har ikke gjort en dritt annet enn å gi MS tillatelse til å tilpasse emuleringen til RDR så det funker på Xbone, men nå også med X støtte. Virker som det fortsatt er forvirring rundt hvordan det skjer her...

Lenke til kommentar

 

 

Hva med å få portet dette over til PC da?... En av mine favoritt spill dette, men tenker bare hvor mye mye mye mye bedre det kunne vært på en PC. Satser på at 2'eren får en PC port mtp. hvor populært GTA 5 har vært på Steam siden release...

Jeg har ikke spilt det på konsoll engang, men ventet på PC-versjonen som aldri kom. Jeg synes det er svakt av Rockstar å ikke få til en PC-versjon, spesielt nå når de har laget en versjon til Xbox One X - den konsollen som teknisk sett er mest lik en PC! Men de har alltid behandlet PC-publikummet som annenrangs...

Nå har de heller ikke lagd en versjon for X heller da. Det her er alt et bakoverkompatibelt 360 spill så Rockstar har ikke gjort en dritt annet enn å gi MS tillatelse til å tilpasse emuleringen til RDR så det funker på Xbone, men nå også med X støtte. Virker som det fortsatt er forvirring rundt hvordan det skjer her...

 

 

Så du mener at Rockstar ikke har gjort noe som helst for å hjelpe Microsoft til å få det til å kjøre på Xbox One X sin emulator?

Lenke til kommentar

 

Hva med å få portet dette over til PC da?... En av mine favoritt spill dette, men tenker bare hvor mye mye mye mye bedre det kunne vært på en PC. Satser på at 2'eren får en PC port mtp. hvor populært GTA 5 har vært på Steam siden release...

 

Om det stemmer at GTAV salg på PC var 2.1% av total omsetning så spørs det hvor mye bry de vil ta seg.

Nå har GTA 5 solgt ekstremt bra, så å bruke prosentandel er misvisende. Det kan fremdeles være gode penger i PC markedet. Men konsollene er stedet hvor sauene samles så omsetningen er jo enda høyere der.

Lenke til kommentar

 

Hva med å få portet dette over til PC da?... En av mine favoritt spill dette, men tenker bare hvor mye mye mye mye bedre det kunne vært på en PC. Satser på at 2'eren får en PC port mtp. hvor populært GTA 5 har vært på Steam siden release...

 

Jeg har ikke spilt det på konsoll engang, men ventet på PC-versjonen som aldri kom. Jeg synes det er svakt av Rockstar å ikke få til en PC-versjon, spesielt nå når de har laget en versjon til Xbox One X - den konsollen som teknisk sett er mest lik en PC! Men de har alltid behandlet PC-publikummet som annenrangs...

 

 

Har nok noe med dette å gjøre:

https://www.youtube.com/watch?v=YZ11gHIJKj4

Lenke til kommentar

 

Har nok noe med dette å gjøre:

https://www.youtube.com/watch?v=YZ11gHIJKj4

 

 

Takk for den. Det er det nok det som er grunnen, ja. Jeg får bel børste støv av en gammel PS3 slim jeg har stående, som har samlet støv omtrent siden den var ny.

 

Det hadde sikkert vært en enkel sak for Microsoft å lage en Windows-versjon av Xbox 360-emulatoren de bruker på Xbox One X, men Microsoft er vel heller ikke kjent for å gjøre en god jobb når det kommer til spill til PC. Vil ikke si at Microsoft Store har gitt meg et særlig positivt inntrykk så langt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har nok noe med dette å gjøre:

https://www.youtube.com/watch?v=YZ11gHIJKj4

 

Takk for den. Det er det nok det som er grunnen, ja. Jeg får bel børste støv av en gammel PS3 slim jeg har stående, som har samlet støv omtrent siden den var ny.

 

Det hadde sikkert vært en enkel sak for Microsoft å lage en Windows-versjon av Xbox 360-emulatoren de bruker på Xbox One X, men Microsoft er vel heller ikke kjent for å gjøre en god jobb når det kommer til spill til PC. Vil ikke si at Microsoft Store har gitt meg et særlig positivt inntrykk så langt.

Nå vil jeg ikke være ekstremt overrasket om MS annonserer 360 kompatibilitet på PC under neste E3 for eksempel selv om det føles som det er lite sjans for det, men de har også lagt inn spesiell hardware i Xbone arkitekturen for å kunne kjøre 360 spill på den. Så sannsynligvis ikke veldig enkelt å konvertere over hvis man må ta høyde for diverse Intel og AMD cpu arkitekturer og grafikkort for den del.

 

Mer her for de som er interessert:

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-xbox-one-x-back-compat-how-does-it-actually-work

Lenke til kommentar

 

Kommer det til PS4? Vurdere å kjøpe meg en Xbox X kun for denne remasteren!

 

Vel, etter som dette er en PS3/X360 tittel, og PS4 ikke er bakoverkompatibel med PS3 titler grunnet PS3 sin spesielle CPU. Så skal det mye til for å spille denne i 4K på en PS4. Jeg tror rett og slett det i så fall måtte blitt relansert som en PS4 tittel. Så nei, mest sannsynlig kommer det ikke til PS4...

Akkurat dette kommer ikke til PS4, hvis det kommer så blir det i såfall en remaster av noe slag, og med RDR2 på trappene er det ikke helt merkelig å tenke i de baner at det kunne komme. Men jeg tror ikke de slipper noen remaster her.

 

Akkurat disse tingene er jo eneste grunnen til at jeg kunne tenkt meg en Xbone. Men har ikke tid uansett til gamle spill, det kommer altfor mange nye.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...