Gå til innhold

[Løst] Bose Headset med mic til Xbox One


Krozmar

Anbefalte innlegg

Har et Bose QC3 headset med mic, som jeg har testet på min Xbox One, her fikk jeg ikke brukt Mikrofonen..  Registrerte ikke lyd engang fra mic, så kjøpte jeg inn CTIA til OMTA adapter for noen kroner på EBAY, men da ble det jo bare støy på headsettet (loop back noice), og da lurte jeg på om jeg egentlig hadde rett kobling i utgangspunktet...

 

Jeg har testet annet adapter for å sjekke om jeg kan få lyd på fra MIC på xboxone, og det fungerer fint. Så jeg har eleminert egentlig alt annet en selve kabelen som fulgte med Bose QC3.

 

Jeg ser noen forteller om at QC25 kabel for Android til CQ25 og QC35 fungerer på Xbox One, og jeg antar det vil fungere også på Bose QC3? Men før jeg kjøper en kabel til 300 kroner ønsker jeg å høre med noen som er rimelig sikker på at dette vil fungere...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Tenkte jeg skulle komme med en oppdatering her...

 

Jeg sjekket like greit med Bose selv, og etter litt hyggelig komunikasjon sendte de meg en Bose Q25 kabel helt kostnadsfritt for å teste. Meget fornøyd med Bose kundeservice for å si det slik :)

 

Mikrofonen fungerer fint med den nye kabelen, men det er ett eller annet som gjør at lyden blir mono og på venstre hodetelefon blir lyden markant lavere en på høyre, kan virke som den nye kabelen har litt løsere kobling inn på selve headsettet og det blir ikke kontakt på alle punktene....

 

Må nok bare invistere i ett nytt headset virker det som :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...