Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi var nesten kjærester - jeg ødela ALT på en kveld


Anbefalte innlegg

Jeg og hun har drevet en god stund, før jeg klarte å ødelegge alt i fylla i går kveld. I følge henne selv var ikke meldingene så ille, men de var jo tydeligvis ille nok til at hun ikke lenger ønsker å date meg. Jeg husket ikke selv hva jeg skrev, så jeg har gått i gjennom meldingene. Jeg sendte flere meldinger hvor jeg anklaget henne for å være lei av meg siden hun forståelig nok ble irritert over at jeg sendte flere meldinger i fylla. Hun orket ikke oppførselen min, og det endte med en krangel.

 

I dag skrev jeg en lang melding hvor jeg beklagde oppførselen min, og hun sa at jeg ikke hadde vært så veldig ille, men at hun tåler veldig lite og at hun derfor ikke er klar for noe forhold. Jeg føler allikevel at dette ikke hadde skjedd hvis jeg ikke skrev en masse meldinger til henne i fylla.

 

Jeg har slitt skikkelig i hele dag, og tenker ikke på noe annet. Jeg er skikkelig forelsket i henne, og vil bare skru tilbake tiden. Det er sjeldent ei jente får meg så glad som det jeg har vært de siste ukene, og det kommer til å bli utrolig uvandt å ikke skrive og snakke med hverandre som før. Vi kunne snakke sammen om alt, men nå har det så å si vært stille fra henne i hele dag.

 

Jeg skrev til henne at hun får skrive til meg når hun har fått litt klarhet i hodet, eneste hun skrev var "ja det...", har ikke hørt noe siden. Hadde egentlig ikke forventet det heller, men dette er skikkelig dritt. Har lyst til å skrive til henne, men vil ikke virke masete og desperat. Derfor lurer jeg bare på om jeg skal vente og se om hun skriver til meg. 

 

 



Anonymous poster hash: 12f7e...9b6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har slitt skikkelig i hele dag, og tenker ikke på noe annet. Jeg er skikkelig forelsket i henne, og vil bare skru tilbake tiden. Det er sjeldent ei jente får meg så glad som det jeg har vært de siste ukene, og det kommer til å bli utrolig uvandt å ikke skrive og snakke med hverandre som før. Vi kunne snakke sammen om alt, men nå har det så å si vært stille fra henne i hele dag.

Anonymous poster hash: 12f7e...9b6

 

Å gi råd på sånt noe er ikke lett og kan gå begge veier. Men jeg synes i alle fall at du burde legge alle korta på bordet til henne også, ikke bare til oss.

 

Jeg skrev til henne at hun får skrive til meg når hun har fått litt klarhet i hodet, eneste hun skrev var "ja det...", har ikke hørt noe siden. Hadde egentlig ikke forventet det heller, men dette er skikkelig dritt. Har lyst til å skrive til henne, men vil ikke virke masete og desperat. Derfor lurer jeg bare på om jeg skal vente og se om hun skriver til meg.Anonymous poster hash: 12f7e...9b6

Du har dumma deg ut, men insinuerer at hun ikke er klar i hodet... Du bør kanskje vurdere hvordan du prater til folk/jenter :p

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Livet er en læringsprosess. Se på dette som en mulighet til å lære noe av.

 

Men du skal ikke ha dårlig samvittighet for å være samvittighetsfull. At du sender slike meldinger er et tegn på at du bryr deg.

 

La tiden gå litt nå, noen dager, og se an hvilke følelser som dukker opp hos deg, og reaksjonene fra ho. Så må du tolke alt og ta en ny avgjørelse.

 

Du skriver dere har "drevet" en god stund. Det virker som det er uavklarte følelser mellom dere. Det er tydelig at du vil ha et forhold, men er du sikker på om ho vil? Er HO sikker på om ho vil? Det virker som at dere trenger å møtes, prate ut, og dermed bestemme dere for om det skal bli et forhold eller ikke.

 

Denne usikkerheten er slitsom å leve med, men da får du også utforsket hva du egentlig føler. Det er bare viktig å ikke la det bli en permanent del av deg. Du -må- ta en avgjørelse før eller siden, men det må være en naturlig utvikling. Ikke press eller tving. Hva føles naturlig å gjøre?

 

Husk også på at fyll og alkohol forsterker og snur om på ting. Det kan være lurt å vurdére hva du skal gjøre med alkohol og rus frem til du har avklart alle psykososiale forhold, og bestemt deg for din egen retning i livet. Når man er usikker, så kan alkohol og rus ha en stor forsterkende effekt på den usikkerheten.

 

Det vil bli en løsning. Bare ha fokus og ikke mist retningen. Enten det går den éne eller andre veien, så må du lære noe av det som har skjedd nå. Da har du kommet langt alleréde. Da har du noe du kan ta med deg videre i livet, det har ikke vært forgjéves. Men det kan jo hende du tar jackpoten, kanskje ho ser det som et tegn på at du bryr deg, noe som er sannheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun gjorde rett, hun fortjener et skikkelig menneske ikke en som oppfører seg som en idiot full eller ikke!

 

Men herregud da. Fordi han var usikker på seg selv og ble litt gnålete på fylla, så er han ikke et skikkelig menneske? Skjerp deg.

 

Til TS: kjipt at det ble sånn om du likte henne godt, men om det var litt gnål som skulle til for at hun brøt av så var det nok ikke bare litt gnål som var problemet. Bare gå videre og lær av oppførselen din til neste gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hun gjorde rett, hun fortjener et skikkelig menneske ikke en som oppfører seg som en idiot full eller ikke!

 

Men herregud da. Fordi han var usikker på seg selv og ble litt gnålete på fylla, så er han ikke et skikkelig menneske? Skjerp deg.

 

Skikkelig menneske, det er godt mulig at han er.

Men å mase slik er bare plagsomt og det skremmer vekk.

Jeg kjenner selv en veldig oppegående person men som er helt krise med jenter, i fylla spesielt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis dere har datet en stund synes jeg det høres usannsynelig ut at hun skal droppe deg kun pga dette. Høres ut som det ligger noe mer bak og at hun kanskje har tvilt allerede og når dette skjedde brukte hun det som unnskyldning. Skjønner at det er kjedelig, men hvis hun virkelig liker deg så kommer hun nok til å ta kontakt igjen.

 

Jeg også stussa litt på den meldinga du sendte angående klarhet i hodet xD Den var vel ikke helt heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til TS: kjipt at det ble sånn om du likte henne godt, men om det var litt gnål som skulle til for at hun brøt av så var det nok ikke bare litt gnål som var problemet. Bare gå videre og lær av oppførselen din til neste gang.

 

 

Det kan vel hende at det i dette tilfellet er snakk om mer enn bare "litt gnål" og at dette ikke er et engangstilfelle, men indikativt for trådstarters oppførsel.

 

Det finnes noen fundamentale kvaliteter som er attraktive og noen som ikke er attraktive. Noen av disse går også på tvers av kjønnene og det å mase eller være klengete er en av disse. Å være masete eller klengete gjør naturligvis ikke noen til et dårlig menneske, men det gjør deg ganske fort lite attraktiv og dreper gjerne all spenning om der var noe i utgangspunktet.

 

Dette kan trådstarter og andre som leser ta lærdom av. 

 

1. Reduser tekstingen. Jeg har sagt det før og jeg repeterer det gjerne: Bruk teksting til korte beskjeder og til å avtale møter. IKKE før en lang bli-kjent samtale over teksting. Spar dette til det virkelige liv.

 

2. Gi den andre muligheten til å savne deg og til å ta kontakt først. Dette er ikke ensbetydende med å spille et spill. Jeg har alltid vist interesse og gjerne også komplimenter. Men når jeg har gjort mitt og gjerne innledningsvis (møte, bli kjent, første treff, osv.), så trekker jeg meg tilbake og lar den andre fylle tomrommet.

 

Mange menn tekster kvinner ihjel, men heldigvis er løsningen ganske enkel. :) 

Lenke til kommentar

TS her, hadde glemt tråden.

 

Ting er bra mellom oss nå, hun sa at det var HUN som overreagerte og at hun bare var veldig sliten. Og at det skal litt mer til for at hun skal miste interessen, da vi alle gjør dumme ting i fylla. Jeg har vært mer varsom etter det, og det kommer jeg til å fortsette å være.



Anonymous poster hash: 12f7e...9b6
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet er ikke å gjøre dumme ting mot jenter, det er å gjøre patetiske og stakkarslige ting.

 

Å sende slike meldinger hvor du stakkarsliggjør deg selv ødelegger seksuell attraksjon. Å beklage oppførselen din etterpå ødelegger også seksuell attraksjon. Og nå kommer du sikkert bare til å oppføre deg enda mer patetisk overfor henne for å forsøke og bote på skaden, noe som ytterligere vil skade tiltrekkingen.

 

Jenter tester menn underbevisst hele tiden, nettopp for å sile slike mentalt svake individer som deg ut av reproduksjonssyklusen. At hun av og til trekker seg tilbake er en test for å se om du forblir upåvirket og lever ditt eget liv eller om du kollapser emosjonelt. Sistnevnte vil føre til at hun mister den seksuelle interessen.

 

At hun sier det er bra nå betyr ingen verdens ting, jenter sier at alt er bra helt til den dagen de gjør det slutt. Du må virkelig endre deg skal du greie å beholde dette forholdet. Og det at du er "skikkelig forelsket", noe som bare betyr at du er sjeleglad du endelig har fått deg noe, må du i hvert fall holde for deg selv.

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er ikke å gjøre dumme ting mot jenter, det er å gjøre patetiske og stakkarslige ting.

 

Å sende slike meldinger hvor du stakkarsliggjør deg selv ødelegger seksuell attraksjon. Å beklage oppførselen din etterpå ødelegger også seksuell attraksjon. Og nå kommer du sikkert bare til å oppføre deg enda mer patetisk overfor henne for å forsøke og bote på skaden, noe som ytterligere vil skade tiltrekkingen.

 

Jenter tester menn underbevisst hele tiden, nettopp for å sile slike mentalt svake individer som deg ut av reproduksjonssyklusen. At hun av og til trekker seg tilbake er en test for å se om du forblir upåvirket og lever ditt eget liv eller om du kollapser emosjonelt. Sistnevnte vil føre til at hun mister den seksuelle interessen.

 

At hun sier det er bra nå betyr ingen verdens ting, jenter sier at alt er bra helt til den dagen de gjør det slutt. Du må virkelig endre deg skal du greie å beholde dette forholdet. Og det at du er "skikkelig forelsket", noe som bare betyr at du er sjeleglad du endelig har fått deg noe, må du i hvert fall holde for deg selv.

Noen som har forlest seg på PUA-teori  :cool:

Endret av Aiven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Noen som har forlest seg på PUA-teori :cool:

Eventuelt har erfaring med over 100 forskjellige damer. Og la en ting være klart, de er alle sammen «hardwired» på nøyaktig den samme måten.

 

Jeg har aldri lest PUA fordi jeg har aldri hatt behov for det, jeg snakker kun basert på biologi og erfaring

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...