Gå til innhold

Tre gromme spillbærbare med Core i9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svein Jarle, den har I7-7820HK. Noe som begynner og bli en utdatert prosessor. Og gpuen som følger med. Den skulle hatt 2stk 1080 i sli, eller titan gpu og i9 cpu. Med tanke på vilken pris det blir på denne klumpen av en maskiin.

Den er oppgradert:

https://www.notebookcheck.net/Asus-ROG-G703-refreshed-with-unlocked-Coffee-Lake-H-Core-i9-8950HK-CPU.292694.0.html

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Slikt design er veldig populært blant 17-25 åringer, som også er målgruppen. derfor gaming laptops selger bra blant den aldersgruppen

Eller selger de bra fordi det er nesten umulig å få de spesifikasjonene i noe som faktisk ser pent ut? Om man først skal ha en spill-laptop så ender man mest sannsynlig opp med noe som ser ut som de i artikkelen (les: helt jævlig). Det er enten det eller Multicom sine (som ser mye bedre ut) utifra det jeg har sett. Jeg synes de er dritstygge og setter tvil til alle som synes det ser kult ut. 

 

 

Gaminglaptoper er PC-verdenens svar på disse:

wbAZJJB.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Går det ikke ann å for en gangs skyld lage en gamer laptop som ikke ser ut en en russebuss.

Ekte gamere bruker ikkje "laptop" ;)

 

Du hadde nok brukt slepbar gaming laptop du også hvis du hadde vært uten den stasjonære "gaming" PC'en din 6 måneder i året.

 

Derfor har jeg en MSI GT80S 6QE.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...