Gå til innhold

Spider-Man har fått slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer bare på følgende. Som litt voksnere spiller, er dette noe jeg trenger, eller er det for kidsa?

 

Altså de forrige spiderman spillene syns jeg var veldig perfekt for barn, veldig barnevennlig. Men jeg føler denne versjonen som kommer ut i september blir mye mer actionfylt, og litt mer "voksent", selvom det er helt klart er for barn også. Jeg gleder meg uansett!

Lenke til kommentar

Må vel helst vente å se det etter det har kommet ut, noen youtube-videoer av folk som spiller det tenker jeg :)

Forbinder Spiderman med hva unger liker, men nå er jeg vel litt "captain obvious"

 

Her spiderman telt, yummy

 

10670374.jpg

 

0e484887cfac4e98a331a3c710063c03--star-w

 

Selv om barn liker noe, så er det ikke nødvendigvis eksklusivt for barn.

 

Jeg er stor fan av Spider-Man i en alder av 35. De "skikkelige" Spider-Man-historiene har godt voksent stoff og mer modne historier enn det du finner i det meste av "voksen" litteratur.

 

Og forøvrig ber jeg deg ta CS Lewis sine ord til etteretning:

 

“Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...