Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så drita at man glemmer at man er i et forhold?


Anbefalte innlegg

Har dere aldri vært så fulle at dere ikke er i stand til å gå? Så fulle at dere ikke aner hvordan dere kom dere hjem? Så fulle at dere ikke klarer å låse opp døra, og heller sover på dørstokken? Eller kanskje kommet hjem uten mobil, nøkler, og sko?

 

Er dette mulig, så må det da være mulig å glemme at man er i et forhold dersom noen prøver seg på deg. Har aldri vært utro i fylla (som jeg vet om), men har opplevd alt det andre.

 

Jo, men har likevel aldri vært utro eller i nærheten av det i den tilstanden. Jeg vet hvem jeg er selv om sansene er på bærtur og jeg ikke klarer å gå :p ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har dere aldri vært så fulle at dere ikke er i stand til å gå? Så fulle at dere ikke aner hvordan dere kom dere hjem? Så fulle at dere ikke klarer å låse opp døra, og heller sover på dørstokken? Eller kanskje kommet hjem uten mobil, nøkler, og sko?

 

Er dette mulig, så må det da være mulig å glemme at man er i et forhold dersom noen prøver seg på deg. Har aldri vært utro i fylla (som jeg vet om), men har opplevd alt det andre.

Jo, men har likevel aldri vært utro eller i nærheten av det i den tilstanden. Jeg vet hvem jeg er selv om sansene er på bærtur og jeg ikke klarer å gå :p ..

Det sier vel de fleste helt til det smeller for dem. Og da slutter de å hovere over andre. Det kalles livserfaring :)

 

Jeg har aldri brent en pizza i fylla men det betyr ikke at jeg ikke kan bli så dritings at det skjer.

Lenke til kommentar

Dersom det er 12 timer borte fra hukommelsen, så holder jeg alle muligheter åpne for hva som kan ha skjedd. Det blir for bastant å påstå at jeg alltid ville husket at jeg er i et forhold.

 

 

Enig.

Fylleangsten kan nå voldsomme høyder om man har en hel kveld med blackout bak seg og leser de avsnittene i avisa som omhandler all galskapen som har skjedd i helga.

 

Å påstå at en aldri kan drite seg ut forteller bare at en ikke eier innsikt og er vel egentlig heller en god indikasjon på at man er i en mer utsatt risikogruppe for å gjøre det, siden man tydeligvis ikke har respekt for det faktum at alkohol kan gjøre at du driter deg ut.

Lenke til kommentar

...tror alkohol fjerner hemninger.

 

Man tenker ikke på konsekvenser.

 

Men jeg vil ikke være sammen med noen som både lar seg bli så full at de ikke tenker på forholdet vårt, og elsker meg så lite at konsekvenstenkning faktisk er en faktor:

 

Vær sikker FØR du går inn i forhold.

Gjør det slutt om du er usikker.

 

Utroskap er som om kjæresten din ramponerer det flisbelagte, gullbelagte, baderommet deres -- og dere setter inn vinylvegger i stedet.

Det blir aldri det samme, og det føles kjipt og billig, helt til dere eventuelt har hatt nok tid til å bygge det helt opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...