Gå til innhold

Over og ut for Chess Hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Enig med deg @Belfaborac, per nå ser det ut som vi får beholde samme priser som før, men hvor lenge før de dytter oss over på noe annet? 

Ikke lenge :(

Lenke til kommentar

Har chess vært lavpris i det siste? Har ikke lagt merke til dem blant vinnerene på prisundersøkelser. De har aldri vært best på pris når jeg har sett etter aktuelle leverandører for min del. Hadde chess i riktig gamle dager, og traff på vollvik på chess-kontoret i bergen en dag jeg var innom for å få hjelp med en mobiltelefon jeg hadde kjøpt.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Lurer på om det snart går samme veien med OneCall, har fått varsel om at mitt "hvilende" abonnement, misvisende kalt "Aktiv" (ingen månedsavgift) blir tvangsflyttet til Grunnpakka fra 1. mai.

Jeg har også et hvilkende abo som brukes sporadisk under Chess Ambassador, får see hva som skjer med det 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg tror OneCall vil overleve. Med både Chess og OneCall i porteføljen hadde Telia ett lavprisalternativ for mye. De er nødt til å ha et billigmerke, og det var altså OneCall de valgte å beholde. Hvis det ryker et merke hos Telia, vil det være MyCall. Det kan skje dersom de regner på det og finner ut at de taper på penger på trafikken til utlandet-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En operatør mindre - dette er et tilbakeslag. Når det gjelder Telia/Telenor så har ingen av dem særlig gode priser og jeg kommer nok aldri til å bli kunde til mitt bruk.

Onecall overlever nok, og de dytter penger inn i markedsføring så det holder. Men de henger dessverre etter på teknologisiden mtp. 4G og wifi-tale. Ser at de fleste som tilbyr 4G og wifi-tale er i Telenors nett, så her bør noe gjøres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

 

Enig med deg @Belfaborac, per nå ser det ut som vi får beholde samme priser som før, men hvor lenge før de dytter oss over på noe annet? 

Ikke lenge :(

 

Jeg snuser på telipol, noen erfaring med dem?

 

Tror Telipol kommer til å vokse nå når de får datakontroll på sine abonnementer - akkurat som komplett. 

Lenke til kommentar

Jeg har nesten tre hundringser bundet opp i to kontantkort fra chess. Nå må jeg betale 249 i måneden i «grunnpakke» for et kontant «abonnement» med telia kontantkort?? Jeg ville bare ha et par reservenummer. Ser ut som beste løsning blir å avslutte kontantkortene og nummerne. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...