Gå til innhold

Produktutvikling og produksjon på NTNU


ogru

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å starte på Produktutvikling og produksjon til høsten, men er usikker på om det blir for vanskelig for meg. 

Er det noen her som går, har gått, eller er godt kjent med studiet, som kan fortelle meg hvilket år og hvilke fag som var vanskeligst? Ut ifra det jeg så på studieplanen så virker det andre året vanskeligst, og at det blir flere lettere/teoretiske fag etter hvert med studiet. Stemmer dette? 

Setter stor pris på alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg vurderer å starte på Produktutvikling og produksjon til høsten, men er usikker på om det blir for vanskelig for meg. 

Er det noen her som går, har gått, eller er godt kjent med studiet, som kan fortelle meg hvilket år og hvilke fag som var vanskeligst? Ut ifra det jeg så på studieplanen så virker det andre året vanskeligst, og at det blir flere lettere/teoretiske fag etter hvert med studiet. Stemmer dette? 

Setter stor pris på alle svar :)

 

Har ikke gått på linja, men det er nær sagt alltid det to første årene som er tøffest på siv-ingstudiet. Jeg ser av studieplanen at på det studiet skal du gjennom 3 mattefag og 5 fysikkfag de to første årene. Ser ut som at høsten 2.året er det tøffeste rent arbeidsmessig. Etterhvert blir det mer studieretningsfag, dvs. ofte litt mer praktisk rettede fag inn mot det løpet du velger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...