Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å forbli hard når jenta suger "løst"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope. Men har nok høyere testosteronnivå enn deg eller tenner mer på kvinner det du gjør. Vet jeg at skal få en bj så er den hard før jeg rekker å ta av meg buksene...

Han spør ikke om hvor raskt folk blir erigert.

Å forbli erigert over lengre tid uten variasjon eller betydelig fysisk stimuli handler nok mest om alder og erfaring tenker jeg.

Lenke til kommentar

Han spør ikke om hvor raskt folk blir erigert.

Å forbli erigert over lengre tid uten variasjon eller betydelig fysisk stimuli handler nok mest om alder og erfaring tenker jeg.

 

Jeg vet ikke jeg… For min del har jeg i årenes løp prøvd mer enn min andel av freaky shit og nå til dags skal det ganske mye til å få meg tent i det hele tatt – å være steinhard over lengre tid er noe som hører fortiden til.

 

Anonymous poster hash: 7a345...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og det er poenget mitt.

Som unggutt med lite erfaring kan du forbli steinhard i to uker i strekk av den minste stimulering. 

Med erfaring blir man mer jaded.

 

Jeg har ikke problemer med ereksjon men det holder ikke at ei blyg jente fikler i samme mønster i en halv evighet.

Jeg tror de fleste kan si seg enig i at man trenger variasjon og utfordring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er poenget mitt.

Som unggutt med lite erfaring kan du forbli steinhard i to uker i strekk av den minste stimulering. 

Med erfaring blir man mer jaded.

 

Jeg har ikke problemer med ereksjon men det holder ikke at ei blyg jente fikler i samme mønster i en halv evighet.

Jeg tror de fleste kan si seg enig i at man trenger variasjon og utfordring.

 

Ja, da skjønner jeg hva du mente.

 

Er man ung og uerfaren så blir man gjerne steinhard "før man rekker å få av seg buksene" som denne ungstuten oppi her nevnte. 

 

Anonymous poster hash: 7a345...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nope. Men har nok høyere testosteronnivå enn deg eller tenner mer på kvinner det du gjør. Vet jeg at skal få en bj så er den hard før jeg rekker å ta av meg buksene...

 

Tror ikke du har så høy testo når du må snakke dritt om andre. 

 

Anonymous poster hash: 18c9b...1ad

 

Snakker dritt om andre? Nå må du ikke være så hårsår. Det er jo et faktum at høyere testosteronnivå gir økt libido.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...