Gå til innhold

Far Cry 5 0% GPU


Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg FC5, og gledet meg til å starte det opp nå idag, men til en stor skuffelse.

Når jeg starter opp spillet, og den er ferdig med å laste inn profilen min, dropper FPS fra 60, til 2-4 fps.

Går inn på CAM software for å sjekke ytelse, og ser at GPU usage står på 0%..

Har lastet inn nyeste Nvidia drivere, og ellers er drivere på PCen oppdatert.

 

PC Speccs

Nvidia GTX 1080FE

Intel i7 6700k

16gb 2333MHz ddr4

3440x1440p @75Hz monitor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan spille far cry 5 med all grafikk på fullt i 1080p å får 60fps+ men har stillt ned litt for å få 100fps+.

Noe jeg syns er lit rart er at jeg IKKE kunne ha far cry 4 eller primal på fullt uten å få ca 40 fps.

Men har 100% load konstant på cpu på far cry 5.

 

Har gtx 1070 å intel 7600k å 16gb ram.

Endret av tormod1988
Lenke til kommentar

Varte ikke lenge gitt.. Etter ca 30 min med spilling, ble ytelsen dårligere og dårligere.. Mellom 30-45min, sank fps fra 60 til 40 fps, og deretter gradvis ned mot 10-15fps..temp på systemet er normalt, evt noe lavere, da last på CPU og GPU også gradvis går nedover. Ikke noe lignende problem med andre spill jeg har spilt i det siste (witcher 3,gta 5, AC ORIGINS, pubg)

 

Edit:skrivefeil

Endret av Weeb91
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...