Gå til innhold

"Skaff penger før du ber ut jenter, gjerrige faen"


  

79 stemmer

  1. 1. Er det en god regel at mannen betaler?

    • Ja, og dette er likestilling
      5
    • Ja, men dette er ikke likestilling
      14
    • Nei, dette er ikke likestilling
      58
    • Nei, men dette er likestilling
      2


Anbefalte innlegg

Likestilling. Jeg er for det. Flere kvinner i lederstillinger. Lik lønn for likt arbeid.

 

Allikevel; vi skal ikke la dette gå på bekostning av gentlemannskulturen. 

 

Har du ikke penger, skaff penger før du begynner å be ut jenter. Ingen liker en gjerrig faen.

 

Betal alltid alt. 

 

Vi er tross alt heldige dersom en vakker kvinne sier ja til å møte oss, tilbringe en kveld med oss eller mer. 

 

Tanker? Jeg tenker kanskje at man er litt "pose og sekk" hvis man forventer å beholde fordelene med patriarkiet samtidig som man ikke vil se noe til ulempene. Er det rart mange blir MGTOW? 

 

Hvem er det egentlig som er gjerrig når man forventer å kunne date en mann uten å bruke en krone?

 

Hva mener dere?

 

http://m.side3.no/anders'-oppfordring-til-norske-menn-eksploderer-pa-facebook/3423171194.html

Endret av VRK18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye sånn indirekte prostitusjon med norske kvinner. 

 

La meg få sitere meg selv fra en annen tråd:

 

 

Prostitusjon behøver på ingen måte å være sex mot direkte betaling slik som penger. Det kan være sex mot indirekte betaling, slik som tjenester, mat, transport, økonomi, husly osv. Eksempel på det kan være sånne fattige unge kvinnelige asiatiske horer som norske eldre menn med penger importerer fra utlandet. Selvfølgelig er dette en form for prostitusjon med indirekte betaling. 

 

Indirekte prostitusjon = Direkte prostitusjon = Prostitusjon:)

Dette skyldes evolusjon, fordi seksuell seleksjon er en evolusjonsfaktor. La meg sitere wikipedia:

 

Dette skjer ved at de individene som er best egnet til å tiltrekke seg kjønnspartnere, får mest paringer (og dermed mest avkom) og/eller paringer med partnere av høyest kvalitet. Siden egg er mer kostbare å produsere enn sperma, er det hos de fleste arter hunnen som velger og hannen som blir valgt.

Dette betyr da at kvinnen kan kreve mye rart, og mannen må bare finne seg i det ellers velger kvinnen bare noen andre i vestlig kultur. Dersom mannen gjør noe rart, så vil ikke kvinnen finne seg i det og vraker mannen.

Endret av OmniStat
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Gå på date med andre kvinner. Case closed.

Eller andre menn.

 

Enda bedre!

 

 

Whatever floats you boat. Det er jo ikke så vanskelig å filtrere ut overfladiske blodsugere fra livet sitt. Mulig noen er flinkere til det enn andre, men jeg spotter de lenge før jeg sitter med regningen i fanget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Forøvrig vil jeg si at det var ufattelig  mye tull i det leserinnlegget. Veldig skråsikker fyr som tror han har rett og prøver å pushe det under "ekte menn" som om det er noe universalt definert. Det er mange gode verdier et menneske kan ha og burde ha, og de er ikke definert av kjønn. Å kunne oppføre seg ordentlig og være hyggelig, velstelt og oppdragen, gavmild og omtenksom. Burde menn være slik? Klart, men det burde kvinner også.

Litt av en type det der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Veldig skråsikker fyr som tror han har rett og prøver å pushe det under "ekte menn" som om det er noe universalt definert. 

 

 

Absolutt - nå en tar den skråsikre kjekkas-tonen der så er det så godt som alltid et tegn på at man ikke aner hva man snakker om. Kombinert med "dette mener jeg og dermed må det være den Ene Store Sannheten for alle", så er det bare å gå videre. Svært lite substans og refleksjon hos slike.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hva faen er MGTOW?

Jomfruer eller mannfolk som ikke får kvinnfolk og lurer seg selv til å tro at det er deres eget valg.

 

 

I mange tilfeller er det nok riktig, men det finnes eksempler på menn som er frivillig single pga dårlige erfaringer med damer. 

 

 

Høres ut som et facebookinnlegg man skriver for å "holde seg inne med jentene" og få seg noen ekstra ligg.

 

 

Klarer du iķke fremstå bra så dra ned andre;)

 

Enig. Det kalles vel whiteknighting? Det har blitt delt 7000 ganger på Facebook. 

 

 

 

Det er jo ikke så vanskelig å filtrere ut overfladiske blodsugere fra livet sitt. Mulig noen er flinkere til det enn andre, men jeg spotter de lenge før jeg sitter med regningen i fanget.

 

 

Enig. Du må ha et jævlig dårlig selvbilde om du mener at du skylder damen noe fordi hun gidder å gå på date med deg. Er det ikke vinn-vinn? Hun er da ingen hore!

 

 

Forøvrig vil jeg si at det var ufattelig  mye tull i det leserinnlegget. Veldig skråsikker fyr som tror han har rett og prøver å pushe det under "ekte menn" som om det er noe universalt definert. Det er mange gode verdier et menneske kan ha og burde ha, og de er ikke definert av kjønn. Å kunne oppføre seg ordentlig og være hyggelig, velstelt og oppdragen, gavmild og omtenksom. Burde menn være slik? Klart, men det burde kvinner også.

 

Litt av en type det der.

 

Jeg er for forskjeller mellom kjønnene, men leserinnlegget er ufattelig flaut. Problemet med menn i dag er ikke at de ikke behandler kvinner som gudinner, men at de har blitt pussies som ikke tør å sette foten ned. 

 

 

 

Det er helt greit å forvente at mannfolket tar restaurantregninga - på lik linje som jeg forventer å komme hjem til nyvaska hus og ferdig klesvask  :) La ikke likestilling gå på bekostning av husmorkulturen!

 

Enig med deg. Hvis det skal stilles krav til menn så må det også stilles krav til kvinner. Det er ikke likestilling hvis det kun er den ene parten som har rett til å stille krav. 

 

 

 

Det er helt greit å forvente at mannfolket tar restaurantregninga - på lik linje som jeg forventer å komme hjem til nyvaska hus og ferdig klesvask  :) La ikke likestilling gå på bekostning av husmorkulturen!

En tar gjerne utgangspunkt i at husmorkulturen allerede er avviklet.

 

 

Da ønsker man i pose og sekk. Menn skal betale for alt som er felles, samtidig som kvinner skal få bruke sine egne penger på seg selv. Det er helt greit å mene det, men det er ganske latterlig å kalle det likestilling. 

Endret av VRK18
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...