Gå til innhold

[Løst] Får ikke kjøpt ifra Uplay?


Anbefalte innlegg

Tenkte å spille Far Cry 5, billigste er Uplay når jeg får 20% avslag med å bruke kreditt opptjent der. Men får beskjed ved handlevognen at:

 

Your shopping cart cannot currently be ordered since one or more of the products in your cart has an invalid price or is not available in the requested quantity. If you have any questions, please contact customer service.

 

(Får denne beskjeden både før og etter rabatt koden er lagt inn)

 

Noen som vet hvorfor dette kommer? Og hvordan jeg kan løse det?

 

Tenkte kanskje det kunne være noe med adresse osv, så hvis jeg prøver å legge inn adressen min, så er ikke Norge ett valg. Selger ikke Uplay/Ubisoft direkte til Norge?

 

Nest billigste er CDON nedlasing, som gir kode til Uplay.

Pleier som regel å handle fysiske spill ifra CDON, da jeg ikke gidder å betale mer for ett nedlastet spill, enn for ett fysisk inkludert frakt, slik at Steam er utelukket. Men FC5 er ikke tilgjengelig i fysisk format til PC ser det ut til.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ut til å være noe rusk ja. Gikk inn for å sende inn support spørsmål til dem, og når jeg skulle ut i butikken igjen for å kopiere inn feil beskjeden så var den borte.

 

Måtte legge inn adresse, og fikk fortsatt ikke Norge som alternativ, men var bare å fake en svensk en siden de ikke sjekker at den er ekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...