Gå til innhold

PlayStation VR får kraftig priskutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at prisen går ned, men er den kompatibel med den ordinære PS4 eller må man ha PS4 Pro for å benytte den? Hvis det siste er kravet, så blir det jo fort ganske dyrt lell.

Mener jeg leste når det kom at du måtta ha VR, men har siden ikke klart å finne noe som tilsier at dette er helt korrekt.

 

Uansett, priskuttet tas imot med takk. Kanskje følger flere av VR-produsentene etter :)

Lenke til kommentar

Fint at prisen går ned, men er den kompatibel med den ordinære PS4 eller må man ha PS4 Pro for å benytte den? Hvis det siste er kravet, så blir det jo fort ganske dyrt lell.

Mener jeg leste når det kom at du måtta ha VR, men har siden ikke klart å finne noe som tilsier at dette er helt korrekt.

 

Uansett, priskuttet tas imot med takk. Kanskje følger flere av VR-produsentene etter :)

 

Skulle i midterste avsnitt stå "Mener jeg leste når det kom ut at du måtta ha Pro for å bruke VR.".. Fela til autoretting på mobilen :p

Lenke til kommentar

 

Men vil de være foroverkompatible med Playstation 5, når den evt. kommer på markedet?

De er kompatible med alt som har hdmi for øyeblikket (xbox og pc) så det skulle ikke forbause meg.

Men Sony har selv sagt ps4 ble siste generasjon med konsoller.

 

Det har Sony ikke sagt da. De har mer eller mindre bekreftet at det kommer flere Playstation-maskiner, men når det eventuelt kommer, og om det blir en PS5, det avventer de fremdeles å svare på. PS4 selger fremdeles mer enn noen gang, så det haster ikke for dem akkurat. :p

 

Fint at prisen går ned, men er den kompatibel med den ordinære PS4 eller må man ha PS4 Pro for å benytte den? Hvis det siste er kravet, så blir det jo fort ganske dyrt lell.

Mener jeg leste når det kom at du måtta ha VR, men har siden ikke klart å finne noe som tilsier at dette er helt korrekt.

 

Uansett, priskuttet tas imot med takk. Kanskje følger flere av VR-produsentene etter :)

25% priskutt er en bra deal. :)

 

Den er kompatibel med den ordinære PS4, men den yter litt bedre med Pro så klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men vil de være foroverkompatible med Playstation 5, når den evt. kommer på markedet?

De er kompatible med alt som har hdmi for øyeblikket (xbox og pc) så det skulle ikke forbause meg.

Men Sony har selv sagt ps4 ble siste generasjon med konsoller.

Det er rett og slett ikke sant. Mark Cerny, sjefsarkitekten bak PS4, har sagt at Sony liker tanken på generasjoner og at det er bra for industrien, og at de vil fortsette med generasjoner også i fremtiden.

 

"I believe in generations. Generations are a good thing. So, philosophically, we believe in them. We believe they continue, and this is a mid-generation release." - Mark Cerny

Endret av CommanderKeen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fint at prisen går ned, men er den kompatibel med den ordinære PS4 eller må man ha PS4 Pro for å benytte den? Hvis det siste er kravet, så blir det jo fort ganske dyrt lell.

Mener jeg leste når det kom at du måtta ha VR, men har siden ikke klart å finne noe som tilsier at dette er helt korrekt.

 

Uansett, priskuttet tas imot med takk. Kanskje følger flere av VR-produsentene etter :)

Du kan bruke PSVR med vanlige PS4 men med pro er mye bedre bilde.

Lenke til kommentar

Shuhei Yoshida har selv sagt i intervju at han ikke så for seg en ps5.

Det var spekulasjon i hvorvidt en helt ny generasjon ville komme, eller bare nye oppgraderinger. Det var også i perioden de promoterte PS4 Pro, så han måtte nesten si det.

 

Som nevnt over er Mark Cerny stor tilhenger av generasjoner, det er også de fleste hos Sony, som bekreftet i dette, litt nyere (enn Shuheis), intervjuet. https://www.gamespot.com/forums/system-wars-314159282/sonys-shawn-layden-states-a-true-next-generation-p-33396390/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...