Gå til innhold

Valve setter bremser på byttehandel og gambling


Anbefalte innlegg

 

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

 

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger

Kan du utdype for en som ikke har greie på dette fenomenet?

Skins i cs er gambling, det er kjøp og salg, folk kan tjene penger på det altså er det samme som aksjer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at de gjorde er fordi de vil forhindre scams. Gambling kan jo bare gå over til PUBG.

Men siden nesten 100k har skrevet under på change tror jeg de vil reverte det:)

 

Jeg tror de føler presse etter all oppmerksomheten i media for tiden. Men på en annen side kan kanskje dette resultere i økt brukt av steam market? Blir vel ingen 7 dagers karantene på kjøp til seg gjennom steam market?

Lenke til kommentar

 

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

 

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger

What? Det er jo ikke relatert i det hele tatt. Penger holder verden gående og du MÅ ha det for å overleve i et moderne samfunn da alle tjenester og varer som holder deg i live krever penger.

 

Dette sammenligner du med hvordan en kniv ser ut i et spill?

Det er jo verdien som var knyttet til skinsa, det blir jo som skinsa hadde vært aksjer og de mista plutselig stor verdi fordi firma du hadde aksjer i gjorde en massiv tabbe og gjorde at verdien stupte, jeg har ikke drevet med skin trading på lang tid, men når jeg casha ut fikk jeg over 13000$ for en del DLores og sånt, de som har slikt nå vil få en sikkelig smell når prisene daler...

Lenke til kommentar

Skinsene jeg har sett til CS GO nå frister svært lite.

Husker jaget til gamle CS når man fikk skins som enten gav flere detaljer på våpenet (High poly) eller når man ville ha ett annet våpen enn det man fikk utdelt utseende messig.

For eksempel var det ett HK G-11 skin til AUGen for eksempel, det var skins.

 

Bare en kjapp omlakkering blir for "gjesp" for min del for å si det slik.

Lenke til kommentar

 

Grunnen til at de gjorde er fordi de vil forhindre scams. Gambling kan jo bare gå over til PUBG.

Men siden nesten 100k har skrevet under på change tror jeg de vil reverte det:)

Jeg tror de føler presse etter all oppmerksomheten i media for tiden. Men på en annen side kan kanskje dette resultere i økt brukt av steam market? Blir vel ingen 7 dagers karantene på kjøp til seg gjennom steam market?

 

 

Alle kjøp gjennom Steam Market er trade låst i 7 dager

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

 

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger

What? Det er jo ikke relatert i det hele tatt. Penger holder verden gående og du MÅ ha det for å overleve i et moderne samfunn da alle tjenester og varer som holder deg i live krever penger.

 

Dette sammenligner du med hvordan en kniv ser ut i et spill?

Det er jo verdien som var knyttet til skinsa, det blir jo som skinsa hadde vært aksjer og de mista plutselig stor verdi fordi firma du hadde aksjer i gjorde en massiv tabbe og gjorde at verdien stupte, jeg har ikke drevet med skin trading på lang tid, men når jeg casha ut fikk jeg over 13000$ for en del DLores og sånt, de som har slikt nå vil få en sikkelig smell når prisene daler...

13000$ krever en idiotisk lav sjanse for å få det.

Du vil ikke få det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger
Kan du utdype for en som ikke har greie på dette fenomenet?

Skins i cs er gambling, det er kjøp og salg, folk kan tjene penger på det altså er det samme som aksjer

 

 

Langt fra det samme, og skins var ALDRI ment å "selges" på denne måten..

Lenke til kommentar

 

 

Grunnen til at de gjorde er fordi de vil forhindre scams. Gambling kan jo bare gå over til PUBG.

Men siden nesten 100k har skrevet under på change tror jeg de vil reverte det:)

Jeg tror de føler presse etter all oppmerksomheten i media for tiden. Men på en annen side kan kanskje dette resultere i økt brukt av steam market? Blir vel ingen 7 dagers karantene på kjøp til seg gjennom steam market?

 

 

Alle kjøp gjennom Steam Market er trade låst i 7 dager

Okay har jeg kanskje misforstått. Trodde items som ble trada mellom 2 spillere var i karantene i syv dager før de kunne brukes. Leste igjennom igjen og ser karantenen gjelder kun videresalg. Da er jo dette mer positivt enn jeg først antok.

Lenke til kommentar

Veldig dum avgjørelse, det kunne blitt gjort på en så mye bedre måte om de ville stoppe gambling.

 

Kunne de ikke hatt en høyere restriksjon om å bruke Steam API'en istedet? Nettsteder eller tjenester som vil benytte den må søke om å få lov å bruke steam API og i tillegg har god kommunikasjon med steam som en platform.

 

Det å straffe spillerne og traderne for noe som de ikke engang har noe med å gjøre blir feil. Det er som å straffe alle som laster ned ting på nett fordi noen laster ned ulovlig materiale.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger
What? Det er jo ikke relatert i det hele tatt. Penger holder verden gående og du MÅ ha det for å overleve i et moderne samfunn da alle tjenester og varer som holder deg i live krever penger.

 

Dette sammenligner du med hvordan en kniv ser ut i et spill?

Det er jo verdien som var knyttet til skinsa, det blir jo som skinsa hadde vært aksjer og de mista plutselig stor verdi fordi firma du hadde aksjer i gjorde en massiv tabbe og gjorde at verdien stupte, jeg har ikke drevet med skin trading på lang tid, men når jeg casha ut fikk jeg over 13000$ for en del DLores og sånt, de som har slikt nå vil få en sikkelig smell når prisene daler...
13000$ krever en idiotisk lav sjanse for å få det.

Du vil ikke få det.

 

LEtNtll.png

Det var i 2016, solgte 3 factory new dragonlores jeg hadde vunnet in gambling on en karambit sapphire og noen andre mindre skins

Lenke til kommentar

 

Jeg forstår ikke hvorfor dette er dumt og hvordan dette straffer "de vanlige" spillerne.

 

Fordi vanlige spillere liker å bytte gjenstander osv mellom seg? det å straffe de for gambling problemet er ikke riktig
De kan jo fortsatt det. Man kan bare ikke bytte det videre igjen innen 7 dager. Er det noen nød å måtte gi/bytte fra seg et nytt skin under en uke etter man har fått/byttet det? Ser jo enkelt tilfeller hvor dett kan være kjipt men synes dette er klart retta mot traders, trade site og ikke minst nederst i næringskjeden scammers.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg forstår ikke hvorfor dette er dumt og hvordan dette straffer "de vanlige" spillerne.

 

Fordi vanlige spillere liker å bytte gjenstander osv mellom seg? det å straffe de for gambling problemet er ikke riktig
De kan jo fortsatt det. Man kan bare ikke bytte det videre igjen innen 7 dager. Er det noen nød å måtte gi/bytte fra seg et nytt skin under en uke etter man har fått/byttet det? Ser jo enkelt tilfeller hvor dett kan være kjipt men synes dette er klart retta mot traders, trade site og ikke minst nederst i næringskjeden scammers.

Traders og trader sites var aldri problemet. Egentlig ikke scammere heller siden det vil ikke bli ungått nå heller. Problemet var gambling men de har bare gått videre til å fokusere mer på PUBG og fortsetter med CS:GO men må invistere mer penger i å ha et større antall skins. Så det skadet kun spillets spillere som gjorde ting på den lovlige måten :)

 

Om du ikke er veldig kjent med trading verdenen så please ikke kommenter som du vet hva 7 day traden fikset eller hva du tror den gjorde

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg forstår ikke hvorfor dette er dumt og hvordan dette straffer "de vanlige" spillerne.

 

Fordi vanlige spillere liker å bytte gjenstander osv mellom seg? det å straffe de for gambling problemet er ikke riktig
De kan jo fortsatt det. Man kan bare ikke bytte det videre igjen innen 7 dager. Er det noen nød å måtte gi/bytte fra seg et nytt skin under en uke etter man har fått/byttet det? Ser jo enkelt tilfeller hvor dett kan være kjipt men synes dette er klart retta mot traders, trade site og ikke minst nederst i næringskjeden scammers.

Traders og trader sites var aldri problemet. Egentlig ikke scammere heller siden det vil ikke bli ungått nå heller. Problemet var gambling men de har bare gått videre til å fokusere mer på PUBG og fortsetter med CS:GO men må invistere mer penger i å ha et større antall skins. Så det skadet kun spillets spillere som gjorde ting på den lovlige måten :)

 

Om du ikke er veldig kjent med trading verdenen så please ikke kommenter som du vet hva 7 day traden fikset eller hva du tror den gjorde

Kan ikke du fortelle meg hva som er problemet da. For om ikke trade sites er en del av problemet innenfor gambling så trenger jeg en oppklaring. I bunn og grunn er vel CS et spill man spiller. Selv har nærmere 3000 timer der 1/3 godt mulig er afk. Har også trada litt og har en inventory på over ti lapper. Noen trading ekspert er jeg ikke. Men jeg har ingen problemer med dette tiltaket. Endret av Peteguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...