Gå til innhold

Valve setter bremser på byttehandel og gambling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

 

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger

What? Det er jo ikke relatert i det hele tatt. Penger holder verden gående og du MÅ ha det for å overleve i et moderne samfunn da alle tjenester og varer som holder deg i live krever penger.

 

Dette sammenligner du med hvordan en kniv ser ut i et spill?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Og der satt valve siste spikern i kista for csgo. Dør ut nå sakte men sikkert.

 

De gjorde en liten forandring på det som går under gambling av tullete og generelt ubrukelige ting, dette har ikke noe med gameplay eller hvordan spillet yter men likevel mener du at dette var siste spikern i kisten og at spillet dør snart..

 

Dette sier vel mer om deg enn om Valve eller CS:GO..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og der satt valve siste spikern i kista for csgo. Dør ut nå sakte men sikkert.

 

De gjorde en liten forandring på det som går under gambling av tullete og generelt ubrukelige ting, dette har ikke noe med gameplay eller hvordan spillet yter men likevel mener du at dette var siste spikern i kisten og at spillet dør snart..

 

Dette sier vel mer om deg enn om Valve eller CS:GO..

Følte deg angrepet av dette?

Det jeg tenker på er de som spiller dette casual og ikke faceit/esea de som møter cheatere konstant pga hvor billig csgo er, for mange av de, gjerne de unge så er skins en viktig del av spillet og det er trossalt casual spillere som valve bør tense på.

Min egen mening er at skins som en form for valutta I ett spill burde ikke være der I første omgang.

Savner csbanana dagene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei over hode ikke, det JEG tenker på er at de prøver å fixe et STORT problem, og det er alt fokuset rundt gambling og tjene penger på skins osv.

 

Hva har skins med cheatere? Hadde jeg bestemt så hadde de kvitet seg med alt av skins, eventulet hatt skins som man kunne kjøpe lett uten noe gambling/rng.

 

Uansett så er ikke det skin "systemet" som er i dag noe bra system for noen utenom de som tjener penger på dette, tror hverken jeg eller du har noe igjen for at 3. parts personer tjener penger på å selge skins.

 

Så da spør jeg igjen, hvordan har denne forandringen (at en kosmetisk gjenstand som ikke har noe betydning for gameplay er låst til din konto i 7 dager) noe å si for deg som gamer? Siden du sier at dette var årsaken til at CS:GO faktisk holder på å dø ut som et spill..

 

Som du selv sier, dette var spikeren i kisten for din del, så da tolker jeg det som at for deg så er alpha omega å handle skins på csuberskins.com og at gameplay og andre tjenester spiller mye mindre rolle for deg.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Og der satt valve siste spikern i kista for csgo. Dør ut nå sakte men sikkert.

 

Med tanke på at CS:GO er et spill fra 2012 vil jeg si at det er en stor suksess. Det er fortsatt nummer 3 på lista over antall spillere på Steam, så om det er på vei til å dø ut så er det kanskje på tide.

Lenke til kommentar

 

 

Hvem bryr seg egentlig skins, det er vel bare kosmetisk?

 

Blir like dumt som si hvem bryr seg om aksjer det er jo kun penger

What? Det er jo ikke relatert i det hele tatt. Penger holder verden gående og du MÅ ha det for å overleve i et moderne samfunn da alle tjenester og varer som holder deg i live krever penger.

 

Dette sammenligner du med hvordan en kniv ser ut i et spill?

E skins er som aksjer, de kan selges, samles, folk tjener faktisk penger på det, tro det eller ei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...