Gå til innhold

Skal jeg kjøpe iPhone 7 eller 8?


Anbefalte innlegg

Er veldig i tvil. Skal ha iPhone men vet ikke om det er verdt det med iPhone 8 over iPhone 7.

 

Hvilke fordeler har iiPhone 8 over iPhone 7 om noen?

 

Jeg skal ikke ha iPhone X fordi den ikke har fingeravtrykksensor og bare faceID.

 

Jeg skal ikke ha iPhone 6s eller gamlere for det blir for gammelt.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare små forskjeller på modellene. 8 har QI trådløs lading og minst 64 GB lagringsplass. 7 har minst 32 GB som jeg personlig syns blir i det minste laget. 8 har en skjerm som tilpasser lysfargen etter lyset i rommet du beveger deg i. Ellers oppleves det likt. 8 har glass på baksiden, 7 har aluminium. Jeg selv valgte 7 plus foran 8 plus. Angrer litt på at jeg tok 32 GB utgaven og ikke 128 GB. Men merker ingen forskjell på 7 eller 8 ellers. Dama har 8 plus

Lenke til kommentar

Kommer vel litt an på hvor mange GB du føler at du «trenger».

Iphone 8 64GB har tilnærmet lik pris som iphone 7 128GB.

 

Selv ville jeg ha slått til nå i påsken (påsketilbud) på denne Iphone 7 Plus 256GB til 7585,- (selv om den er rød)

https://www.proshop.no/Mobile/Apple-iPhone-7-256GB-Red-Special-Edition/2587906?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...