Gå til innhold

Huawei P20, MATE RS og varianter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må de absolutt slenge seg på notch trenden med Mate serien også, gud bedre. Kunne egentlig godt tenkt meg en mate modell igjen, men dette gidder jeg ikke. Kanskje plukke opp en Mate 10 pro når prisen synker litt heller.

 

Jeg håper jeg aldri blir nødt til å kjøpe en mobil med notch igjen.

Lenke til kommentar

Er jo bare å gå inn i settings å fjerne notch'en da, hvis dere finner den så irriterende. Synes selv notch'en på P20'en er så liten at den ikke irriterer meg nevneverdig. Det er litt ledig plass nede ved fingersensor, så de kunne nok fått plass der, men er redd det hadde blitt fryktelig mye fettmerker hvis man hadde kameraet der nede rett ved siden av fingersensonren man trykker med fingeren hver gang man skal åpne tlf, eller enda verre hvis man bruker fingersensor til back å alt annet også.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Er jo bare å gå inn i settings å fjerne notch'en da, hvis dere finner den så irriterende. Synes selv notch'en på P20'en er så liten at den ikke irriterer meg nevneverdig. Det er litt ledig plass nede ved fingersensor, så de kunne nok fått plass der, men er redd det hadde blitt fryktelig mye fettmerker hvis man hadde kameraet der nede rett ved siden av fingersensonren man trykker med fingeren hver gang man skal åpne tlf, eller enda verre hvis man bruker fingersensor til back å alt annet også.

 

Har kun hat One+6 med notch. Den irriterte vettet av meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Irriterende problem med Huawei P20 Pro. Veldig ofte når jeg åpner et program eller app så lukker den raskt ned igjen. Må periodevis åpne appene to eller tre ganger for at de skal bli værende åpne. Har tatt factory reset som ny telefon uten mine egne apper. Men samme problem uansett. Kundeservice hos Huawei stiller kun mange spørsmål, men er ikke istand til å si noe spesifikt om dette problemet. Er det andre som opplever dette og kanskje har en fiks :)

Jeg opplever det samme. Enda mer frustrerende er det at mikrofonen ofte ikke virker på telefonfunksjonen. Er inne i Telenors serviceverksted for andre gang nå. De fant ingenting i første forsøk. Finner de ikke noe nå forlanger jeg ny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Enig. Jeg klikker aldri på en link dersom poster ikke engang skriver hva det linkes til.

 

Smaken er som baken heter det vel. Har sånn notch på min LG G7 og jeg må innrømme at jeg ikke legger merke til den i det hele tatt. Men det har vel blitt en motesak å irritere seg over slikt.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig. Jeg klikker aldri på en link dersom poster ikke engang skriver hva det linkes til.

 

Smaken er som baken heter det vel. Har sånn notch på min LG G7 og jeg må innrømme at jeg ikke legger merke til den i det hele tatt. Men det har vel blitt en motesak å irritere seg over slikt.

Har vell mere med alternativet å gjøre, altså feks. slik som Samsung har løst det, jeg ser ingen grunn til å ha busslomme som dekker for notifikasjonene mine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...