Gå til innhold

Huawei P20, MATE RS og varianter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre med P20 Pro som sliter med databruk? Jeg har et 12GB abonnement, men all data blir brukt opp bare etter et par uker. Før jeg hadde P20, hadde jeg en S7 med et 6GB abonnement og jeg brukte sjeldent opp all data. Jeg bruker denne akkurat like my som den forrige.

Når jeg går i innstillinger og sjekker databruk sist måned og summerer opp all brukt data stemmer ikke dette i det heletatt.

Nå f.eks. står det i abonnemange mitt at jeg har brukt over 4GB allerde (siden 1.11), når jeg summerer opp all databruk ifølge mobilen, har jeg brukt ca. 1,5GB.

 

Finnes det noen apper som leser databruk bedre kanskje? Må jo være noe som sluker data.. Kjipt og må betale nesten 1000kr i mobil regning hver måned når jeg betaler 379 for 12GB

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!
Jeg har hatt min P20 Pro et par dager, og føler at den spiser fort opp batteriet i motsetning til hva det sies om denne.

Fulladet på morgenen, og nede på 69% til lunsj, tross minimalt med aktivitet.

Når den brukes føles den rimelig varm, noe som heller ikke burde være normalt vel?

Ser det skal være settinger for å spare batteri, men jeg synes det virker litt uoversiktlig, i alle fall hittil, før jeg blir mer familiær med denne.

Kommer fra Samsung S9, og forventet opptur, men så langt heller nedtur.

Det ser ikke ut til å kunne skiftes font generelt heller. Kunne godt tenke meg en med litt mer "pondus".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Hei!

Jeg har hatt min P20 Pro et par dager, og føler at den spiser fort opp batteriet i motsetning til hva det sies om denne.

Fulladet på morgenen, og nede på 69% til lunsj, tross minimalt med aktivitet.

Når den brukes føles den rimelig varm, noe som heller ikke burde være normalt vel?

Ser det skal være settinger for å spare batteri, men jeg synes det virker litt uoversiktlig, i alle fall hittil, før jeg blir mer familiær med denne.

Kommer fra Samsung S9, og forventet opptur, men så langt heller nedtur.

Det ser ikke ut til å kunne skiftes font generelt heller. Kunne godt tenke meg en med litt mer "pondus".

 

Det står vel hva som bruker batteri i innstillinger? Men ja, unormalt mye batteribruk. Min Mate 10 Pro blir fort varm når jeg snakker i den noe jeg ikke opplevde i Lite utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...