Gå til innhold

I håp om en sommer snart.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Enig, håp om sommer snart.  Et fint panorama. and i used the link  :thumbup:  Snø, snø og mere snø, men å lit sol til og fra  :)

 

 

Mvh Leif  :cool:

 

Men liker å vinteren, gir mulighet til flotte " kalde " motiver  :) 

Takk for hyggelige kommentarer.

Vi liker både sommer og vinter på hver sin måte.

En kald vinter gjør at vi lengter til sommer og varme.

Å lengte til noe gjør at vi ser fremover og legger planer til neste årstid. Forskjellen på vinter og sommer

gjør tilværelsen mer variert og rikere. Ville ikke kunne bodd i et land uten vinter. Der tror jeg vi er enige.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Nydelig, jeg bare elsker dette landskapet!

 

Takk for det Helene, vi som bor her vet også å sette pris på dette landskapet. Når det er sagt, du bor selv i et av landets vakreste naturområder. Det blr jo litt smak og behag, selvfølgelig. Når jeg legger ut bilder som f.eks. dette er det to måter å studere det på.

Det ene er å se selve motivet (utsnittet). Klikker du på bildet kan du frem detajer som du knapt ser i første omgang. På dettte bildet får du detaljer i hyttefelt og diverse aktiviteter.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

 

 

Enig, håp om sommer snart.  Et fint panorama. and i used the link  :thumbup:  Snø, snø og mere snø, men å lit sol til og fra  :)

 

 

Mvh Leif  :cool:

 

Men liker å vinteren, gir mulighet til flotte " kalde " motiver  :)

Takk for hyggelige kommentarer.

Vi liker både sommer og vinter på hver sin måte.

En kald vinter gjør at vi lengter til sommer og varme.

Å lengte til noe gjør at vi ser fremover og legger planer til neste årstid. Forskjellen på vinter og sommer

gjør tilværelsen mer variert og rikere. Ville ikke kunne bodd i et land uten vinter. Der tror jeg vi er enige.

Mvh.Oddvar

 

 

Bare hyggelig. Ja vi er enige om både vinter og sommer. God påske videre  :) 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...