Gå til innhold

Så mange Spotify-brukere «jukser» seg til premiumutgaven uten å betale


Anbefalte innlegg

 

Slipper du all reklame med youtube red?

 

 

Ja. I tillegg er det en kanal som heter Youtube Red Originals der det er endel serier osv. Kun 17 spillefilmer tilgjengelig for øyeblikket. Aldri sett på dem da...

Youtube Red er ikke tilgjengelig i Norge egentlig, jeg har nok tilgang pga min tilknytning til Google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 Slipper du all reklame med youtube red?

 

 

Ja. I tillegg er det en kanal som heter Youtube Red Originals der det er endel serier osv. Kun 17 spillefilmer tilgjengelig for øyeblikket. Aldri sett på dem da...

Youtube Red er ikke tilgjengelig i Norge egentlig, jeg har nok tilgang pga min tilknytning til Google.

Har du nok tilknytning til å gjøre det mer tilgjengelig så bare kjør på! :)

Lenke til kommentar

Her var det mange prepubertale svar ser jeg.

 

99kr er faktisk ca 1 mnd lønn for over halve jordkloden. At vi nordmenn ikke klarer å tenke litt lenger enn det sier alt om hvor lite opplyste vi er om hva som skjer rundt i verden.

 

Det er flere milliarder mennesker som lever på under 2 dollar dagen.

 

 

Lenke til kommentar

Her var det mange prepubertale svar ser jeg.

 

99kr er faktisk ca 1 mnd lønn for over halve jordkloden. At vi nordmenn ikke klarer å tenke litt lenger enn det sier alt om hvor lite opplyste vi er om hva som skjer rundt i verden.

 

Det er flere milliarder mennesker som lever på under 2 dollar dagen.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=TehIAwR5yXA&feature=youtu.be

 

For disse har Spotify også en løsning som koster 0 kroner per måned, men den krever at du hører litt reklame.

 

Det er også greit å vite det at Spotify sin gratisløsning er ikke populær blant rettighetsinnehaverene og de har lagt press på Spotify for å fjerne den. Spotify taper penger generelt og de taper absolutt mest på gratisløsningen sin. Gratisløsningen er også det som er nødvendig for å bruke denne løsningen for å få reklamefritt Spotify uten å betale.

Jeg ser ikke for meg at Spotify kommer til å stå like sterkt på at de vil ha gratisløsningen dersom dette fortsetter. Resultatet er at alle må betale. Dette er det du forsvarer og du forkaster alle tilsvar som prepubertale.

Lenke til kommentar

Jaja, Spotify kan herje så mye som de vil, de mistet meg som potensiell kunde for lenge siden.

Når de begynte å stenge ned listene de hadde, var ett bra utvalg som jeg ville betale for og lista var på rundt 200 låter.

Men på ca 1 uke så krympet listen min til 0 og ingen av sangene jeg likte kunne bli funnet.

Og dette var FØR de begynte å pushe Premium...

Nei, her blir det nok gode gamle MP3 en stund til, avspillt på en GPL lisensiert MP3 spiller som ikke tar så stort hensyn til lisensen på MP3 formatet :D

Lenke til kommentar

Jaja, Spotify kan herje så mye som de vil, de mistet meg som potensiell kunde for lenge siden.

Når de begynte å stenge ned listene de hadde, var ett bra utvalg som jeg ville betale for og lista var på rundt 200 låter.

Men på ca 1 uke så krympet listen min til 0 og ingen av sangene jeg likte kunne bli funnet.

Og dette var FØR de begynte å pushe Premium...

Nei, her blir det nok gode gamle MP3 en stund til, avspillt på en GPL lisensiert MP3 spiller som ikke tar så stort hensyn til lisensen på MP3 formatet :D

 

Kjører selv mp3 for tiden..betaler dog for Spotify, men bruker det aldri. Sluttet vel å bruke Spotify for 2-3 år siden.

Mp3 og usb stick til bilen holder i massevis ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...