Gå til innhold

Levering med UPS, hva skjer etter siste forsøk?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt noe med frakt via UPS, første forsøk på fredag satte de tilsynelatende igjen pakken og dro, for så hente den senere på dagen, (kameraovervåket, men var nede noen timer så noe usikkert, men virket som om budbilen kom og kun hentet).

Det står de har forsøkt på nytt i dag, men det har de jo selvsagt ikke, jeg var uansett ikke hjemme verken i dag eller fredag, så det er likegyldig.

 

Nå står det at de bruker ett forsøk til, sikkert i morgen der de skriver at jeg ikke var hjemme uten at de faktisk prøver.

Men hva skjer etter det siste forsøket?

 

Jeg får forresten ikke endret noe hos UPS, det står jeg kan endre, men nope, bare røde stoppskilt når jeg prøver å gå inn.

 

 

Sist gang UPS leverte la de fra seg pakken utenfor døren å dro, ringte ikke på engang..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mener jeg kommer an på hva avsender har krysset av for på sin side da de sendte. Det at de "leverer" ved å legge pakken på utsiden av døren er også noe avsender kan velge. Det beste, syns jeg, er jo om avsender velger ved sending at kunden må signere. Da må du være hjemme når pakken forsøkes levert. Jeg antar du bor i Oslo-området siden UPS leverer direkte (i resten av landet tar Posten/Bring over). Såvidt jeg vet har UPS en sentral på Alnabru der pakkene leveres hvis de ikke blir utlevert. Ellers er min erfaring at de svarer fort og greit på telefon. :)

Lenke til kommentar

Bor ett stykke unna oslo ja, ca 2 timer unna..

Avsender krever signering, så de kan ikke sette den igjen, noe som kanskje er grunnen til at de hentet tilbake pakken noen timer etter de satte den igjen utenfor døren :p

 

Fikk byttet adresse til noen som er hjemme, så får jeg bare håpe de faktisk forsøker og ikke bare skriver de har forsøkt, slik de har gjort i dag :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...