Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å slikke?


Anbefalte innlegg

I de fleste tilfeller helt klart!

 

med et ONS er jeg litt skeptisk som oftest, da pleier jeg å ta de med i dusjen når vi ankommer hjem til meg ( Har leilighet i 8 etasje, utsikt over oslofjorden og gulv til tak vindu i hele dusjen som man bare kan se ut fra. Så spenningsmomentet er hva som gjør damene her villige )

 

Og er det en dame som i tillegg tar initiativ og går ned på meg først så slikker jeg henne til de selv sier stopp. Jeg har en indre mål om at damen alltid skal få komme oralt først. 

Er ikke alltid det går denne veien, men som oftest gjør det det og da elsker jeg å slikke.

 

Er det noen som ikke gir uttrykk for glede over det eller bare er flau og usikker på seg selv stopper jeg oftest opp og går over til "normalen"

 

 

Men vil si jeg overall elsker å slikke damer. Spesielt når jeg får presse de mot dusjvinduet og slikke de bra baksiden og ser for meg at alle på brygga kan se henne  :dribble: ( Noe de ikke gjør, men fantasien er sterk )



Anonymous poster hash: 0f517...361
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hverken jeg eller kona er noe glad i å slikke/suge.

Synes det er uapetittelig å stikke mat-hullet mitt i underlivet på folk, og det synes kona også  :wee:

Kreft får man av det også... (spesielt da uten fast partner)

https://www.kreftregisteret.no/Generelt/Nyheter/HPV-virus-forer-til-mer-kreft-i-tungebasis-og-mandler-i-Norge-/



Anonymous poster hash: 476f1...17a
Lenke til kommentar

 

I de fleste tilfeller helt klart!

 

med et ONS er jeg litt skeptisk som oftest, da pleier jeg å ta de med i dusjen når vi ankommer hjem til meg ( Har leilighet i 8 etasje, utsikt over oslofjorden og gulv til tak vindu i hele dusjen som man bare kan se ut fra. Så spenningsmomentet er hva som gjør damene her villige )

 

Og er det en dame som i tillegg tar initiativ og går ned på meg først så slikker jeg henne til de selv sier stopp. Jeg har en indre mål om at damen alltid skal få komme oralt først. 

Er ikke alltid det går denne veien, men som oftest gjør det det og da elsker jeg å slikke.

 

Er det noen som ikke gir uttrykk for glede over det eller bare er flau og usikker på seg selv stopper jeg oftest opp og går over til "normalen"

 

 

Men vil si jeg overall elsker å slikke damer. Spesielt når jeg får presse de mot dusjvinduet og slikke de bra baksiden og ser for meg at alle på brygga kan se henne  :dribble: ( Noe de ikke gjør, men fantasien er sterk )

 

Anonymous poster hash: 0f517...361

 

 

Er du Oslos svar på Christian Grey?  :cool: Jeg fikk assosiasjoner til han, hehe

Lenke til kommentar

 

 

Elsker å slikke! Kan holde på i evigheter. Kjæreste/fast partner, one night stand. Glattbarbert, frisert, hårete. Gjør det uansett!

MEN.. Jeg må merke at det nytes for at jeg skal orke å holde på lenge nok. Får jeg ikke respons og jenta ikke later til å nyte det(behøver ikke å komme, for jeg vet mange sliter med det), så er det ikke verdt slitet. For sliten, det blir man!

Ekstra bonus om jenta blir så våt at jeg må tørke skjegget når jeg er ferdig. Jeg elsker å lepje i meg saftene som renner ut!

 

Anonymous poster hash: d9513...a10

Ok,

 

Enig, menn som koser seg der nede sånn som de koser seg med favorittmaten eller drikken sin :dribble:, de er de beste :blush:

 

Word!

 

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Lenke til kommentar

 

Hverken jeg eller kona er noe glad i å slikke/suge.

Synes det er uapetittelig å stikke mat-hullet mitt i underlivet på folk, og det synes kona også :wee:

Kreft får man av det også... (spesielt da uten fast partner)

https://www.kreftregisteret.no/Generelt/Nyheter/HPV-virus-forer-til-mer-kreft-i-tungebasis-og-mandler-i-Norge-/

 

Anonymous poster hash: 476f1...17a

Uffda.. dere vet ikke hva dere går glipp av ;) men siden dere er gift, så er vel ikke kreft et problem uansett?!

Hver sin smak.

 

 

 

Anonymous poster hash: 04f84...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hverken jeg eller kona er noe glad i å slikke/suge.Synes det er uapetittelig å stikke mat-hullet mitt i underlivet på folk, og det synes kona også :wee:Kreft får man av det også... (spesielt da uten fast partner)https://www.kreftregisteret.no/Generelt/Nyheter/HPV-virus-forer-til-mer-kreft-i-tungebasis-og-mandler-i-Norge-/ Anonymous poster hash: 476f1...17a

Har dere gitt det flere sjanser? Jeg tenker at så lenge dere er renslige og friske er det ikke så mye som kan gå galt  :)

Endret av hokjønnet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Elsker å slikke! Kan holde på i evigheter. Kjæreste/fast partner, one night stand. Glattbarbert, frisert, hårete. Gjør det uansett!

MEN.. Jeg må merke at det nytes for at jeg skal orke å holde på lenge nok. Får jeg ikke respons og jenta ikke later til å nyte det(behøver ikke å komme, for jeg vet mange sliter med det), så er det ikke verdt slitet. For sliten, det blir man!

Ekstra bonus om jenta blir så våt at jeg må tørke skjegget når jeg er ferdig. Jeg elsker å lepje i meg saftene som renner ut!

 

Anonymous poster hash: d9513...a10

Ok, ble faktisk litt ... av å lese det svaret. Så deilig ;)

 

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Godt å høre :D

 

Anonymous poster hash: d9513...a10

Lenke til kommentar

 

Hverken jeg eller kona er noe glad i å slikke/suge.

Synes det er uapetittelig å stikke mat-hullet mitt i underlivet på folk, og det synes kona også :wee:

Kreft får man av det også... (spesielt da uten fast partner)

https://www.kreftregisteret.no/Generelt/Nyheter/HPV-virus-forer-til-mer-kreft-i-tungebasis-og-mandler-i-Norge-/

 

Anonymous poster hash: 476f1...17a

Hva er det man IKKE får kreft av da?

 

Anonymous poster hash: d9513...a10

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Å slikke ei som liker det er det gøyeste med sex og følelsen av å være hennes flinke gutt når jeg er der nede liker jeg godt. Men det er sjelden jeg gjør det, jeg skal helst ha blitt sugd og tatt henne i doggy først slik at jeg føler meg som sjefen i senga.

 

Anonymous poster hash: 78d2c...439

Ok? Da kan du ikke synes det er det gøyeste du vet i senga ;) Hadde jeg vært mann, så ville jeg FØRST tilfredstilt damen med tungen og så tatt henne hardt. Du kan være likesåfullt «sjefen» selvom.. Damen vil helt sikkert sette pris på at du setter henne først.. ;) og så er variasjon en god ting.

 

Anonymous poster hash: 04f84...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hverken jeg eller kona er noe glad i å slikke/suge.

Synes det er uapetittelig å stikke mat-hullet mitt i underlivet på folk, og det synes kona også :wee:

Kreft får man av det også... (spesielt da uten fast partner)

https://www.kreftregisteret.no/Generelt/Nyheter/HPV-virus-forer-til-mer-kreft-i-tungebasis-og-mandler-i-Norge-/

 

Anonymous poster hash: 476f1...17a

Hva er det man IKKE får kreft av da?

 

Anonymous poster hash: d9513...a10

 

 

Å fryse deg ned i en cryo-tank?

Lenke til kommentar

Ok? Da kan du ikke synes det er det gøyeste du vet i senga ;) Hadde jeg vært mann, så ville jeg FØRST tilfredstilt damen med tungen og så tatt henne hardt. Du kan være likesåfullt «sjefen» selvom.. Damen vil helt sikkert sette pris på at du setter henne først.. ;) og så er variasjon en god ting.

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Jeg skulle gjerne satt hennes gleder først i senga, men da tror jeg hun vil miste følelser for meg. Det blir å sende feil signaler liksom hvis jeg setter henne forann meg.

 

Anonymous poster hash: 78d2c...439

Lenke til kommentar

 

Ok? Da kan du ikke synes det er det gøyeste du vet i senga ;) Hadde jeg vært mann, så ville jeg FØRST tilfredstilt damen med tungen og så tatt henne hardt. Du kan være likesåfullt «sjefen» selvom.. Damen vil helt sikkert sette pris på at du setter henne først.. ;) og så er variasjon en god ting.

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Jeg skulle gjerne satt hennes gleder først i senga, men da tror jeg hun vil miste følelser for meg. Det blir å sende feil signaler liksom hvis jeg setter henne forann meg.

 

Anonymous poster hash: 78d2c...439

 

giphy.gif

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Ok? Da kan du ikke synes det er det gøyeste du vet i senga ;) Hadde jeg vært mann, så ville jeg FØRST tilfredstilt damen med tungen og så tatt henne hardt. Du kan være likesåfullt «sjefen» selvom.. Damen vil helt sikkert sette pris på at du setter henne først.. ;) og så er variasjon en god ting.

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Jeg skulle gjerne satt hennes gleder først i senga, men da tror jeg hun vil miste følelser for meg. Det blir å sende feil signaler liksom hvis jeg setter henne forann meg.

 

Anonymous poster hash: 78d2c...439

Ok.. Jeg skal ikke være fordømmende.. er dere et par av et slag, og dere har deres «greie» der du er sjef, dominant og herren på haugen, så skjønne jeg jo det.. men tror du ikke det ville vært et overraskelsesmoment hvis du plutselig en dag hadde slikket henne og kanskje opptrådt «mykere» f.eks? Det tror jeg i den situasjonen at jeg ville tent veeeldig på. Som sagt.. variasjon er gull ;) men dere om det.

 

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å være sjef i senga selv om man slikker henne. Hvis jeg gir dama beskjed om at i kveld skal jeg slikke til hun blir hes, stripper og binder henne fast mens jeg sluker musa hennes – kanskje teaser og ikke lar henne komme med en gang – så er det ikke tvil om at jeg er sjefen.

 

Anonymous poster hash: 3435f...28a

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hverken jeg eller kona er noe glad i å slikke/suge.

Synes det er uapetittelig å stikke mat-hullet mitt i underlivet på folk, og det synes kona også :wee:

Kreft får man av det også... (spesielt da uten fast partner)

https://www.kreftregisteret.no/Generelt/Nyheter/HPV-virus-forer-til-mer-kreft-i-tungebasis-og-mandler-i-Norge-/

 

Anonymous poster hash: 476f1...17a

Hva er det man IKKE får kreft av da?

 

Anonymous poster hash: d9513...a10

Å fryse deg ned i en cryo-tank?

Kjølevæsken er sikkert kreftfremkallende den og :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For å spør de som har lang erfaring. Hvordan smaker ung tenåringsfitte eller 20-25 årig fitte, i forhold til fitter i og etter overgangsalderen? :)

 

Anonymous poster hash: a818c...994

Når er overgangsalderen? Og så vil jeg tro at det er litt som med dere med utover-tiss.. at de smaker litt forskjellig. Kroppslukt spille litt rolle.. og ulik smak på sæd. Jeg syntes smaken av sæd var forferdelig før, meeen mannen min sin sprutsmak er ganske digg. Kanskje er det fordi jeg elsker ham... hvem vet..?

 

Anonymous poster hash: 04f84...37f

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...