Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

En dårlig erfaring med en massør


Anbefalte innlegg

Hei. Her er en litt spesiell hendelse jeg hadde med en "massør" for noen dager siden.
Beklager om det blir litt rotete lesning.
 

Om ikke dette er rette plassen for dette så får moderator flytte eller slette posten.

Bestilte time med en privat thai massør som jeg fant på Internett. Ho tilbydde thai massasje/olje massasje. Ikke happy ending eller sex, så det forventa jeg heller ikke.

Kom til timen som avtalt. Hadde en fin og god tone med massøren og pratet litt tross hennes dårlige engelsk.

Fikk beskjed om å ta av meg klærne og legge meg på magen på senga. og så begynte hun å massere meg med olje.

Masserte først rygg så flytta det seg til beina, og ho masserte ekstra mye rumpa, innsiden av låra og med jamne mellomrom var bort i ballene/penisen.

Jeg merket at jeg ble litt opphisset av dette og dermed fikk en liten ereksjon. Så sa hun at jeg skulle legge meg på rygg så hun kunne massere foran.

I det jeg snur meg ser jo hu selvsagt at jeg er i ferd med å få en ereksjon. Begynner å massere beina, etter et par minutter fokuserer hun bare på øvre del av lår og lysken

Og hun spør meg med jamne mellomrom om jeg synes det er godt det hun gjør. Jeg svarer: Ja, det er godt. Til mer hun masserer og stryker meg på låra og opp mot lysken

får jeg full ereksjon og blir selvfølgelig kåt. Det virker som hun liker det hun ser, smiler til meg og fniser litt og sier "ooh its so big".

Masserer en liten stund til i samme område før ho spør om jeg vil ha en blowjob eller ha sex med henne. Kåt som jeg var tenkte ikke jeg så mye og sa at det ville jeg.

Ho finner fram en kondom og prøver å tre den på penisen min, men misslykker med den første og sier: "its too big", "im no professional". Henter en ny kondom og etter en stund

klarer hun å få den på skikkelig. Ho begynner først å suge meg i et par minutter, så blir hun lei og legger seg ved siden av meg på senga og ber meg om å knulle henne i misjonær.

Jeg gjør som hun sier og knuller henne i misjonær i kanskje 10 minutter før det går for meg. Jeg kler på meg og takker for deilig massasje og sex.

I det jeg er i ferd med å fare der ifra begynner hu og skal ha betalt for "blowjob and sex", hun skulle i vertfall ha 1000 kr ekstra. Og det uten å ha sagt noe om det på forhånd!

Jeg hadde aldri hatt sex med henne om jeg viste at hu skulle ha betalt for det.

Jeg sier at vi ikke har avtalt noe om dette og da begynner ho å bli sur på meg og sier "i dont work anything for free". Jeg sier beklager og at jeg ikke vil betale for å ha hatt sex med henne.

Og nå begynner ho med at ho skal ringe politiet og da er det jeg som får bot sier hun. Jeg sier at jeg ikke har gjort noe som er ulovlig, jeg har betalt for 1 time med massasje og ikke sex!

Men ho står på sitt og sier at ho vil ringe politiet om jeg ikke betaler henne. Jeg blir selvfølgelig litt usikkert og begynner å tenke på hva som hadde skjedd om ho ringte politiet.

Blir jeg anmeldt for forsøk på kjøp av sex? Får familie og venner vite om dette om ho ringer politiet? Slike tanker surrer oppi hode mitt der og da.

Det virker på henne som ho er dønn seriøs og vil ringe politiet om jeg ikke betaler. Jeg spør om jeg kan gå til bilen å se om jeg har penger der, greit sier hun men da skal hu ha mobilen

min som sikkerhet i tilfelle jeg bare skulle stikke av. Jeg sier greit og går til bilen og ser om der er noe penger. Ikke mye penger der, 200 kr var alt jeg hadde i kontanter.

Går tilbake til "massøren" og spør om dette er nokk da jeg ikke har mer på meg nå. Hu blir sur og vil ha mer penger blablabla og til slutt sier hu at det er greit og jeg

får igjen mobilen og drar der ifra. Drar og får meg noe mat på en bensinstasjon ikke langt i fra denne "massøren", spiser opp maten og er i ferd med å skal kjøre hjem.

Da tikker det inn meldinger på mobilen at "bad man gonna get bad things" og hun truer meg igjen med å ringe politiet hvis jeg ikke betaler henne 1300 kr.

Jeg sier at jeg ikke har gjort noe galt. Får da "Pay me or pay police 25000kr". Jeg får et lettere panikkanfall og går da med på å betale henne 1000 kr om ho ikke ringer politiet.

Ho sier at det er "ok". Tar ut pengene i bensinstasjonen og kjøre da til henne igjen. Banker på døra og hu får pengene og sier at det er ok og at hu ikke skal ringe politiet.

Drar der ifra med en veldig dårlig følelse...

 

Sååå det jeg lurer på

 

Har jeg gjort noe galt? Ja, veit nå at jeg har betalt for seksuelle tjenester. Men følte ikke at jeg hadde noe valg, enten betale til henne eller bli anmeldt for forsøk på kjøp av sex.

Hva skjer om hun likevel ringe politiet og anmelder meg?

Hva hadde dere gjort om dere var i en slik situasjon?

 

 

 



Anonymous poster hash: 451cd...819
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Her er en litt spesiell hendelse jeg hadde med en "massør" for noen dager siden.

Beklager om det blir litt rotete lesning.

 

Om ikke dette er rette plassen for dette så får moderator flytte eller slette posten.

Bestilte time med en privat thai massør som jeg fant på Internett. Ho tilbydde thai massasje/olje massasje. Ikke happy ending eller sex, så det forventa jeg heller ikke.

Kom til timen som avtalt. Hadde en fin og god tone med massøren og pratet litt tross hennes dårlige engelsk.

Fikk beskjed om å ta av meg klærne og legge meg på magen på senga. og så begynte hun å massere meg med olje.

Masserte først rygg så flytta det seg til beina, og ho masserte ekstra mye rumpa, innsiden av låra og med jamne mellomrom var bort i ballene/penisen.

Jeg merket at jeg ble litt opphisset av dette og dermed fikk en liten ereksjon. Så sa hun at jeg skulle legge meg på rygg så hun kunne massere foran.

I det jeg snur meg ser jo hu selvsagt at jeg er i ferd med å få en ereksjon. Begynner å massere beina, etter et par minutter fokuserer hun bare på øvre del av lår og lysken

Og hun spør meg med jamne mellomrom om jeg synes det er godt det hun gjør. Jeg svarer: Ja, det er godt. Til mer hun masserer og stryker meg på låra og opp mot lysken

får jeg full ereksjon og blir selvfølgelig kåt. Det virker som hun liker det hun ser, smiler til meg og fniser litt og sier "ooh its so big".

Masserer en liten stund til i samme område før ho spør om jeg vil ha en blowjob eller ha sex med henne. Kåt som jeg var tenkte ikke jeg så mye og sa at det ville jeg.

Ho finner fram en kondom og prøver å tre den på penisen min, men misslykker med den første og sier: "its too big", "im no professional". Henter en ny kondom og etter en stund

klarer hun å få den på skikkelig. Ho begynner først å suge meg i et par minutter, så blir hun lei og legger seg ved siden av meg på senga og ber meg om å knulle henne i misjonær.

Jeg gjør som hun sier og knuller henne i misjonær i kanskje 10 minutter før det går for meg. Jeg kler på meg og takker for deilig massasje og sex.

I det jeg er i ferd med å fare der ifra begynner hu og skal ha betalt for "blowjob and sex", hun skulle i vertfall ha 1000 kr ekstra. Og det uten å ha sagt noe om det på forhånd!

Jeg hadde aldri hatt sex med henne om jeg viste at hu skulle ha betalt for det.

Jeg sier at vi ikke har avtalt noe om dette og da begynner ho å bli sur på meg og sier "i dont work anything for free". Jeg sier beklager og at jeg ikke vil betale for å ha hatt sex med henne.

Og nå begynner ho med at ho skal ringe politiet og da er det jeg som får bot sier hun. Jeg sier at jeg ikke har gjort noe som er ulovlig, jeg har betalt for 1 time med massasje og ikke sex!

Men ho står på sitt og sier at ho vil ringe politiet om jeg ikke betaler henne. Jeg blir selvfølgelig litt usikkert og begynner å tenke på hva som hadde skjedd om ho ringte politiet.

Blir jeg anmeldt for forsøk på kjøp av sex? Får familie og venner vite om dette om ho ringer politiet? Slike tanker surrer oppi hode mitt der og da.

Det virker på henne som ho er dønn seriøs og vil ringe politiet om jeg ikke betaler. Jeg spør om jeg kan gå til bilen å se om jeg har penger der, greit sier hun men da skal hu ha mobilen

min som sikkerhet i tilfelle jeg bare skulle stikke av. Jeg sier greit og går til bilen og ser om der er noe penger. Ikke mye penger der, 200 kr var alt jeg hadde i kontanter.

Går tilbake til "massøren" og spør om dette er nokk da jeg ikke har mer på meg nå. Hu blir sur og vil ha mer penger blablabla og til slutt sier hu at det er greit og jeg

får igjen mobilen og drar der ifra. Drar og får meg noe mat på en bensinstasjon ikke langt i fra denne "massøren", spiser opp maten og er i ferd med å skal kjøre hjem.

Da tikker det inn meldinger på mobilen at "bad man gonna get bad things" og hun truer meg igjen med å ringe politiet hvis jeg ikke betaler henne 1300 kr.

Jeg sier at jeg ikke har gjort noe galt. Får da "Pay me or pay police 25000kr". Jeg får et lettere panikkanfall og går da med på å betale henne 1000 kr om ho ikke ringer politiet.

Ho sier at det er "ok". Tar ut pengene i bensinstasjonen og kjøre da til henne igjen. Banker på døra og hu får pengene og sier at det er ok og at hu ikke skal ringe politiet.

Drar der ifra med en veldig dårlig følelse...

 

Sååå det jeg lurer på

 

Har jeg gjort noe galt? Ja, veit nå at jeg har betalt for seksuelle tjenester. Men følte ikke at jeg hadde noe valg, enten betale til henne eller bli anmeldt for forsøk på kjøp av sex.

Hva skjer om hun likevel ringe politiet og anmelder meg?

Hva hadde dere gjort om dere var i en slik situasjon?

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 451cd...819

Jeg vet ikke hva du forventet skulle skje, men det er ikke noe å gjøre med nå. Jeg hadde i alle fall skjønt tegninga i den situasjonen. Hun har ikke noen interesse av å anmelde deg og blande inn politiet, så jeg ville ikke bekymret meg for det. Ta dette som en lærepenge og prøv å glemme det, og tenk litt mer neste gang...

 

Ut over dette så har jeg ikke så mye å si, men som sagt; om hun blander inn politiet sitter hun også dårlig i det, så det kommer ikke til å skje om hun har sagt "ok". Gå videre. Anonymous poster hash: ce930...db4

Lenke til kommentar

Hvordan sitter hun dårlig i det? Det er lov å selge, ulovlig å kjøpe, med mindre noe er endret + at det blir ord mot ord når det er betalt kontant

 

Vel, utpressing, pluss at det faktisk ikke er *lov*, det er bare avkriminalisert. Hvis et massasjestudio blir tatt for dette blir de stengt ned. Det er en grunn til at du ikke ser bordeller rundt om kring...

 

Anonymous poster hash: ce930...db4

Lenke til kommentar

Du har betalt for seksuelle tjenester, det er ikke lov. Det er lov å selge sex. Men den type massasjestudioer blir nedlagt over en lav kam i Oslo så jeg i en artikkel i dagbladet.

 

Du måtte forvente at hun skulle ha ekstra betalt for sex, de har så mange kunder innom at de "tenner" ikke på folk som blir erigerte og tilbyr sex bare for moro skyld. Du er ikke SÅ fantastisk interessant.

 

Familie og venner får selvsagt ikke vite noe som helst hvis hun ringer politiet. Hvordan skulle de få vite det? Politiet sender jo ikke ut et skriv til alle kjente på facebook når noen blir anmeldt for noe. Du får et brev i posten, that's it.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

En morsom historie ble det hvertfall. Du forstår nok at du fremstår som ekstremt naiv når du sier du trodde sexen var gratis, til den grad at jeg nesten ikke tror på deg. Å kombinere sexsalg med massasje er det eldste trikset i boka.

 

Vel, utpressing, pluss at det faktisk ikke er *lov*, det er bare avkriminalisert. Hvis et massasjestudio blir tatt for dette blir de stengt ned. Det er en grunn til at du ikke ser bordeller rundt om kring...

 

Nåja, bare i bydelen jeg bor må det være minst 15-20 forskjellige thaimassasjestudioer, noen ganger flere stykker langs samme gate. Det må være voldsomt med vonde rygger i området... :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bevismessig står du nok i ein dårleg situasjon for å bevise at du ikkje hadde til hensikt å gjere noke meir.

Kva du burde ha forstått er avhengig av fleire ting, utforminga og ordlyden på nettsida som du bestilte timen på vil ha betydning for om du hadde grunn til å tru at dette var eit profesjonelt og lovlydig massasjestudio.

 

Når det er sagt so er det teknisk sett ikkje ulovleg det du gjorde sidan du ikkje avtalte eller forsøkte å gjere avtale om kjøp av sex, men bevissituasjonen er sjølvsagt problematisk.

Lenke til kommentar

Tror ikke du hadde hatt noe å frykte fra øvrigheten her. Hun hadde pådratt seg et stort forklaringsproblem overfor politiet ved å tyste om dette. Eventuelle halliker, derimot... Hun ville nok ikke brukt den taktikken uten noen form for ryggstøtte, og den kunne fort gjort livet ditt ganske surt. Å betale var nok ikke dumt, det ble tross alt en ganske billig lærepenge. Du får bare håpe hun ikke "glemmer" at du har gjort opp for deg.

 

Slike historier er grunnen til at jeg aldri i verden ville oppsøkt slike massasjestudioer. Synd, for det er sikkert digg å bli knadd skikkelig, men jeg vil ikke bli sett død på steder hvor det tilbys happy ending. Selv om jeg hadde takket nei ti av ti ganger.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det ironiske er jo at du strengt tatt ikke gjorde noe ulovlig før du gikk med på å betale :-)

 

Ellers er det bare å slutte seg til tidligere innlegg: Hvor naiv var du?? Vær bare glad det ikke ble filmet (de ville nok ha fortalt deg det..) også.

 

Om hun gjorde noe straffbart? Ikke personlig, men stedet ville nok ha fått store problemer med å forklare politiet at de ikke vet om at det skjer, og vet de om det er vi vel på halliknivå med en gang?



Anonymous poster hash: 2189f...d73
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har vel egentlig ikke betalt for seksuelle tjenester, men blitt utpresset for penger. Hvis din versjon stemmer med virkeligheten er det hun som har opptrådt kriminelt, ikke du.

 

Det sagt har jeg selv vanskelig for å tro på en så blåøyd historie. Du burde tatt tak i dette med en gang, og om du selv kontaktet politiet ville det nok styrket din versjon.

 

§ 330. Utpressing

For utpressing straffes den som med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning tvinger noen til å handle slik at det medfører tap eller fare for tap for ham eller den han handler for, ved

 

a) annen ulovlig atferd enn den som rammes av § 327 første ledd, eller

b) utilbørlig å true med anklage eller anmeldelse for noe straffbart, eller med å sette frem en skadelig opplysning.

Straffen for utpressing er bot eller fengsel inntil 3 år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...