Gå til innhold

Nissan bekrefter: Skal produsere en crossover-Leaf


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den matcher de nye routerne til ASUS. ROG-style. Mangler bare et stort, utvendig display for effekt og hastighet.

 

Du glemte de 8 utstikkende antennene. Hjulene er bare som gummiføttene på ruteren.

 

Dette er dessverre bare vulgært, og ikke vakkert i det hele tatt. Heldigvis, må jeg si, så blir den betydelig nedtonet når den når markedet. Dog, Toyota og Nissan er dessverre kjent for å fremme det vulgære. Bare se på Toyota Prius og nevnte Qasqai.

Lenke til kommentar

Hvorfor må elbiler være så stygge?

Tror det er mye å hente på et mer normalt design.

 

Regner med det er for å gjøre bilen lettere.

 

Hullete design, fjerne alt som ikke er kritiskt!

 

Trenger ikke justerbar nakkestøtte, samt opp og ned på stolen, kun fram og tilbake. Dashbord tar opp for mye plass.

 

Knapper å håndtak er unødvendig.

 

Trenger bare ett lite kjørelys framme og bake, samt blinklys for å svinge. (eventuelt bruk begge samtidig for å få ett langlys).

 

Å du ville ha heldekkende tak i stede for glass?, går ikke, isolasjon veier for mye, også fjernet det meste mellom dørene, bare isopor som isolerer :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Synes den ser ok ut, men bagasjeplass?

 

Blir vel kanskje litt mindre enn Qashqai, eller ?

Er vel stort nok for de fleste, og Nissan Qashqai skal visstnok komme som en El-bil i 2020 sånn ca.

 

Den vil ha omtrent samme bagasje plass som dagens, men med mindre motor. omtrent +150 HK har jeg lest. Kanskje blir det ulike modell valg ?

 

Så, dette blir vel en sportsligere versjon av den vanlige Qashqai'en tror jeg dette her. Den er fin, synes jeg, men den andre (Nissan Qashqai EV ) er nok litt mer praktisk om du tenker på bagasje plass. Da kan du jo kikke litt på Kia sin Niro EV også.

 

Men, denne her er nå ikke så verst da.

 

PS: Det kommer enormt mange nye el-biler omkring 2020 på markedet.

 

https://www.topspeed.com/cars/nissan/2020-nissan-imx-ar178540.html

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...