Gå til innhold

Listhaug tar avstand fra "Slå ring om Norge"


  

29 stemmer

  1. 1. Hva er ditt inntrykk av Listhaug?

    • Stort sett positivt
      16
    • Nøytralt
      2
    • Stort sett negativt
      11


Anbefalte innlegg

Listhaug liker ikke at Facebook-gruppen "Slå ring om Norge" har sendt henne blomster, og hun gjør det klart at hun ikke ønsker å motta blomster fra medlemmene der.
 

De skal alle vite at det de gjør er uakseptabelt, og er stikk i strid med de norske verdiene jeg tror på – friheten til å leve sitt liv og ta egne valg uansett bakgrunn.
 

Jeg håper vi kan stå sammen mot hets, rasisme og hat uansett politisk farge.
 

Flott. Synd at medlemmene i SRON tror Listhaug er deres kvinne, men med deres lave IQ så er det kanskje vanskelig for dem å tenke klart.

Og selvfølgelig kommer media til å bruke dette mot Listhaug slik de brukte KKK-medlemmers Trump-støtte som et argument mot Trump. Det er så forutsigbart at det er kjedelig. Gjesp. 

 

https://www.facebook.com/listhaugfrp/?hc_ref=ARR-8hJHU3-hHQB2BPqjl63QhYIBVmDoFQ9Xecn9NE-dOvaFVMIVnK8eNc621NOJG74&fref=nf

 

Det ser ut som om SRON nå er slettet. 

Endret av VRK18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hørte ikke mye om Trump i media når det ble slått fast at det ikke fantes noen forbindelse mellom Trump-leiren og Russland under valgkampen. Det er jo litt underlig med tanke på hvor mye media skrev om dette etter valget. Faktisk så er det helt latterlig, Skulle ikke forundre meg om media bruker samme skitne knep mot Listhaug. Men media er mer reflekterte og ærlige mot norske politikere, enn utenlandske. Det må sies. Politikere som Trump og Berlusconi er fritt vilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Listhaug liker ikke at Facebook-gruppen "Slå ring om Norge" har sendt henne blomster, og hun gjør det klart at hun ikke ønsker å motta blomster fra medlemmene der.

 

Hvorfor fremlegger du det at dette bare gjelder én gruppe? Hun gjør det klart at hun ikke ønsker å motta blomster fra tilsvarende grupper. Det gjelder altså ikke bare SRON, selv om det bare er den hun navngir spesifikt.

 

"Jeg ser likevel at noen i enkelte ytterliggående grupper også har tatt initiativ til å sende meg blomster. Det synes jeg ikke noe om.  [...] 

Enkelte av disse gruppene på Facebook skjuler seg bak vanlige navn, men sprer grusomme holdninger som vi må bekjempe. Jeg oppfordrer derfor dere alle til å aktivt ta avstand fra grupper som for eksempel «Slå ring om Norge»."

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Hahaha, som jeg morer meg av å lese kommentarene til alle de hysteriske Listhaug-haterne på Facebook! Listhaug ER faktisk Norges Trump, det er knapt noen underdrivelse. Sosialistene hater henne like intenst. Og hatet deres vil backfire også denne gangen. Dette er festlig! Gleder meg til fortsettelsen når mistillitsforslaget går i dass til uka :D

Lenke til kommentar

 

Ikke glem bukettene ifra "Norge fritt fra Islam", det strømmer inn ifra alle de bruneste hjørner av Norge nå!

Og? Betyr det at Listhaug støtter disse gruppene i bakvendtland?

 

 

Det betyr ikke noe for disse gruppene om Sylvi Listhaug gir dem et verbalt dask på hånden. Hun er fortsatt deres kvinne på Stortinget og vil sanke stemmer fra det holdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror dere kampanjen mot Listhaug er avtalt spill? Er det noe viktig som foregår nå som media ikke vil snakke om? Forsøker de å avlede oppmerksomheten vår? Er det ikke ofte slik at media lager tullesaker og skaper blest rundt dette mens de lar viktige saker bli forbigått i stillhet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...