Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A8 1996 batteri dødt, bagasjerom vil ikke åpnes.


Anbefalte innlegg

Heisann

 

som titelen tilsier har jeg ett problem med å få start på bilen, en 1996 model Audi A8 Quattro batteriet er totalt dødt, og jeg får ikke åpnet bagasjerommet i det hele tatt (smart løsning å plassere batteriet en plass som krever at det er strøm på bilen for å åpnet).

 

å bruke nøkkel manuelt hjelper heller ikke, det er ingen motstand når nøkkel vris fra låst til åpen tilstand.

vi testa ut å mate 12volt inn via sigarett tenneren, vi fikk strøm på bilen, men ikke nok til å starte eller å åpne bagasjerommet (noe galt med låsen i tillegg kanskje?)

 

er det noen andre måter å få løst dette problemet? finner heller ikke noen utvendige punkter som jeg kan koblet start hjelp til.

 

mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ha + og - pol under framhjulet på passasjersiden

 

 

EDIT: Eller faktisk usikker på om det er slik på en 96 mod.

I verste fall bør det gå om du kobler 12V i sigarettennerutaket og lar den lade en liten stund (med mindre låsen er kaputt som du mistenker)

Ikke start tenningen, men bare lukk opp bagasjen med knappen.

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar

Du skal ha + og - pol under framhjulet på passasjersiden

 

 

EDIT: Eller faktisk usikker på om det er slik på en 96 mod.

I verste fall bør det gå om du kobler 12V i sigarettennerutaket og lar den lade en liten stund (med mindre låsen er kaputt som du mistenker)

Ikke start tenningen, men bare lukk opp bagasjen med knappen.

tusen takk, skal se hva jeg finner, håper det er noe der, hvis ikke får jeg ta en telefon til VW og høre om de vet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...