Gå til innhold

Vurderer å bytte operatør. 3-5 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Nå ca. 3 uker etter jeg byttet fra Onecall ble jeg for et par dager siden oppringt av selger og fikk tilbud om 6GB til 199 kr/mnd  :)

 

Damn, det tilbudet vil jeg også ha..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du liker operatøren kan du jo tvinge dem til å gi deg en bedre pris? Finn en billigere pris og si at dersom de ikke gir deg en bedre pris så vil du gå over. 

 

Winback vil da kontakte deg med en bedre pris. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har vært litt sløv her. Takk for innspillene. Kanskje det ville vært fornuftig å gå tilbake til Talkmore. Har hatt Onecall i hele februar og nå i mars, så må vel isåfall bytte fra 1. mai? Tror ikke at jeg skal prøve meg på Telenor og få pengene tilbake :laugh:

 

Jeg kan kanskje høre med Onecall og se om de vil justere prisen, i hvert fall for april (men det trenger ikke de å vite), hvis det ikke innebærer binding. Null snøring på hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar

Talkmore ga meg 25% rabatt på månedspris uansett abonnement i 12 mnd uten binding da jeg kontaktet dem i fjor sommer for tilbud på slutten av 2 måneders gratis som følge av verving. Så kanskje bli kunde hos dem igjen og be om et godt tilbud. Jeg viste til at jeg kunne få Fjordkraft Mobil til 339 kroner for 10 GB eller 439 kr for 20 GB og da tilbød de 25% rabatt om jeg ville være hos dem. 

 

Ser tilbudet mitt går ut om ca tre måneder så må vel snart høre med de igjen om de har et bra tilbud å gi om jeg blir kunde hos dem videre eller om noen andre operatører kan levere et bra tilbud.

 

Har begynt å få dilla på musikk igjen etter en lengre periode å nesten kun lytte på podcasts eller lydbøker og Telia eller Telenor sin streaming av Spotify uten å ta av datamengden frister litt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bytta til Get mobil i Oktober når de kom med gratis ut året introduksjons tilbud. https://www.get.no/v3/mobil/abonnement#/

 

Siden jeg flytta mobil abonnementet til Get så infridde jeg også kravene for å få HBO nordic. Hos Get har jeg nå 260mb internettlinje, Getbox 2 + en ekstra dekoder og 12gb mobil abonnement. Totalt betaler jeg 715,- i mnden for alt sammen (boligsammensluttning rabatt).

 

Meget fornøyd!

Lenke til kommentar

Jeg bytta til Get mobil i Oktober når de kom med gratis ut året introduksjons tilbud. https://www.get.no/v3/mobil/abonnement#/

 

Siden jeg flytta mobil abonnementet til Get så infridde jeg også kravene for å få HBO nordic. Hos Get har jeg nå 260mb internettlinje, Getbox 2 + en ekstra dekoder og 12gb mobil abonnement. Totalt betaler jeg 715,- i mnden for alt sammen (boligsammensluttning rabatt).

 

Meget fornøyd!

 

Jeg prøvde Get Mobil når de ga bort gratis abonnement i tre måneder men de manglet dessverre både 4G Tale/Wifi Tale som jeg har vent meg til og datarollover som gjør at jeg nesten alltid har ekstra data tilgjengelig hver måned etter å ha spart opp litt over tid hos min nåværende operatør. De har bra priser på mobil dog om man er Get-kunde. 

 

Jeg sa nettopp opp Tv'en hos Get pga den ble brukt altfor lite og vi kan låne tilgang til mine foreldres tv-pakke via Canal Digital sin app på Apple TV. Vi har Get i huset vårt uten å være borettslag og da er de en del dyrere enn for dere sm har samlepakke i boligsammenslutning. Betaler rett oppunder 1000 kr mnd for 120/15 mbit bredbånd og TV-pakken, ender på oppunder 600 kr mnd når TV'en er oppsagt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...