Gå til innhold

sjåfør og Alkohol og Cannabis


Gjest medlem-465396

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-465396

Hei

 

Jeg jobbet som baker siste 5 år.  i dårlig arbeidsforhold.

Arbeidstaker utbetale forliksavtale for ikke økonimisk skade (mobbing, trakassering ect.)

Jeg har AAP på grunn av skade i armen , plantar fascitt, og personlighetsforstyrrelser.

 

 

Jeg har kontakt med IPS og vil jeg å ha arbeid som sjåfør.

Men jeg røyking cannabis sporadisk.  1 - 2 time i månad.

 

 

på mandag jeg har møttes med IPS veileder og vi skal snakker om jobb som sjåfør.

 

 

Er det mulig at jeg kan jobbe som sjåfor hvis jeg røyking sporadisk cannabis og har personlighetsforstyrrelser impulsive type, aggressive ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig at jeg kan jobbe som sjåfor hvis jeg røyking sporadisk cannabis og har personlighetsforstyrrelser impulsive type, aggressive ?

Eg trur i alle fall at sjangsane for å få jobben er liten dersom du seier dette på jobbintervjuet.

Dette er ikkje gode eigenskapar for ein ansvarleg sjåfør som skal være selskapets ansikt utad.

 

Når det gjeld det juridiske so er det i utgangspunktet uproblematisk at du har røykt så lenge du ikkje er rusa eller på anna måte svekka når du kjøyrer bil.

Når det er sagt så har politiet lav terskel for å beslaglegge førarkortet på grunn av manglande edrueligheit, uavhengig av om du har kjørt rusa eller ikkje.

Lenke til kommentar

 

Er det mulig at jeg kan jobbe som sjåfor hvis jeg røyking sporadisk cannabis og har personlighetsforstyrrelser impulsive type, aggressive ?

Eg trur i alle fall at sjangsane for å få jobben er liten dersom du seier dette på jobbintervjuet.

Dette er ikkje gode eigenskapar for ein ansvarleg sjåfør som skal være selskapets ansikt utad.

 

Når det gjeld det juridiske so er det i utgangspunktet uproblematisk at du har røykt så lenge du ikkje er rusa eller på anna måte svekka når du kjøyrer bil.

Når det er sagt så har politiet lav terskel for å beslaglegge førarkortet på grunn av manglande edrueligheit, uavhengig av om du har kjørt rusa eller ikkje.

 

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/hasjroykere-klager-pa-at-de-mister-lappen-1.12379962

Lenke til kommentar
Gjest medlem-465396

Hei

 

Today I had meeting with NAV and person from IPS Kyrkes Bymissjon Drammen.

They offer to my office job in Uloba.no 

 

I said ok to them because I have poor economical situasjon and I need money.

 

On friday me and person from IPS, we go to the Uloba.no

 

 

No one ,asked me about treatment in DPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...