Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyden i bio på tinder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årsaken til at man bør ha det med er at kvinner liker høye menn. Mange av mine venninner sier at er de under 1.80, så er det uaktuelt og på steder som tinder hvor utseendet avgjør om man leser på profilen eller ikke, så kan det være lurt å ha med. De fleste menn skriver det.

 

Og de som mener at ingen leser profiltekster, så er det feil. Jeg ser selvsagt først på utseende. Appellerer ikke det, blir det nei, men om jeg liker det jeg ser, så tar jeg meg bryet å lese profilen. Er den uten tekst, blir det nei, er den med og jeg liker det, så kan man få en like av meg. Jeg er ganske høy og ønsker ikke en mann som er lavere enn meg og derfor blir han slettet om han er under 1.80

 

Anonymous poster hash: 8d1c0...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei! Jeg er en 1.95cm høy mann og dette mener de fleste at jeg bør ha i bion på tinder. Noen tips til en morsom måte jeg kan skrive det på? Føler alle tekster i bioen blir kleint + å bare skrive "195cm høy" høres veldig overfladisk ut. Tanker? 

 

Anonymous poster hash: b2d60...20a

 

 

Kanskje skriv det sammen med noen andre "random" facts. Høyde er kanskje det damer liker best, så du bør absolutt ha det med hvis det ikke kommer frem av bildene dine. 

 

Anonymous poster hash: 56183...298

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg ville tatt det med! Jeg er ganke opptatt av høyde(er 175 selv), så for meg er det bare et pluss. Skriv noe annet i bioen om du kommer på noe, og bare legg til "195 cm" under for eksempel.

Lenke til kommentar

Jeg synes at høye mennesker er utsatt for å knekke på midten, så det kan da umulig være noe positivt  ;)

 

Dette er ikke TS. Har en grei høyde selv uten å være for kort eller for lang, er et hannkjønn, og synes at høye kvinner er litt småekkelt i mitt tankesett. Men utseendet på ansikt teller vel aller mest, så er vel kanskje ikke så alt for kresen når det kommer til stykket. Men, om damene er høyere enn meg, så må en vel ta et par runder ekstra (så tar de meg igjen på 2 steg)  :omg:  :green:



Anonymous poster hash: 5c658...c52
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 180-181 og synes det er rart at jeg er akkurat innenfor hva jenter på forhånd mener er "godkjent" høyde..Skulderbredde har også noe å si for hvor "stor" man oppfatter en person. Jeg nevner ikke høyde i min profil, men jeg har blitt spurt.

 

Foretrekker selv jenter som er 1.60-1.68, men nå driver jeg å leker litt med en jente på 1.75 uten at det er noe problem.

Endret av Treywe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg er en 1.95cm høy mann og dette mener de fleste at jeg bør ha i bion på tinder. Noen tips til en morsom måte jeg kan skrive det på? Føler alle tekster i bioen blir kleint + å bare skrive "195cm høy" høres veldig overfladisk ut. Tanker? 

 

 

Anonymous poster hash: b2d60...20a

Skriv ganske enkelt: "Er for øvrig 195 cm lav."
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...