Gå til innhold

Den oppussede utgaven av Neverwinter Nights har fått slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes Baldurs gate spillene var morsomme, men Neverwinter nights ble bare slitsomt og kjedelig.

 

Høres ikke ut som du har spilt online og importert inn syke modifiserte våpen derfra til enspiller-delen.

Det var hvertfall ikke slitsomt, instant death på boss osv. Men det ble litt kjedelig

Lenke til kommentar

 

Jeg syntes Baldurs gate spillene var morsomme, men Neverwinter nights ble bare slitsomt og kjedelig.

 

Høres ikke ut som du har spilt online og importert inn syke modifiserte våpen derfra til enspiller-delen.

Det var hvertfall ikke slitsomt, instant death på boss osv. Men det ble litt kjedelig

Ja, slitsomt var kanskje feil ord, men kjedelig var det ihvertfall, husker ikke storyen en gang :p

Lenke til kommentar

Ajaj, NWN kjedelig? :) Eneren var ganske lang og erfaringspoengene ble sanket inn langsomt, men selve historien var litt mer episk enn for eksempel første utvidelsespakke (som jeg foretrakk mtp på selve brettene). Kronen på verket var utvidelsespakke nummer to og topper vel glatt topp 5 RPG noensinne, etter BG og NWN2 (deriblant Mask of Betrayer).

Angående kjedsomhet... Det var da ikke mulig å oppnå så høyt erfaringsnivå i spillet + utvidelsespakker, men man kunne fortsette eventyret på nettet og lære seg devastating critical hit. Ta og sjekk det på wiki ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...