Jump to content
Zimpzon

Zimpzon søker lag i League of Legends [4. divisjon - Telenorligaen]

Recommended Posts

Hei, jeg er 23 år fra Bergens området Spiller top , har en del erfaring fra team tidligere da jeg spilte på c5g som rykket opp til 2div denne sesongen,

jeg enda season i plat 4 decayet fra plat 3 pga jeg ikke spilte på par måder men jeg skal begynne å spill igjenn nå og er klar til å joine et team igjenn .

Har også erfaring som leder da jeg var leder på mitt fogje team i 2 sesonger .

om dere er interisert kontakt meg på email : Joachim-Berntsen@outlook.com

Se hele utlysningen på Gamer.no

-rep, han her er ikke til å stole på. Lovet oss spotten til c5g, men når vi rykket opp så svarte han plutselig ikke. Og nei, han spilte ikke for laget engang, han var egentlig manager. Men vi snakket aldri med han. Jeg spilte mid for C5G som egentlig rykket opp. Så vi satt uten spot plutselig. Men takket være bitfix gaming så fikk vi oss en spot og ett lag igjen

• Like 1

-rep. Spilte på C5G når dette laget rykket opp til 2. div. Før høstsesongen 2017 startet lovet både han og eieren av organisasjonen midlaneren vår at vi skulle få spotten, men mot slutten av sesongen, da han så at vi hadde en mulighet til å rykke opp, ombestemte han seg. Vi hadde fremdeles muligheten til å spille under C5G, men de ville ikke gjøre noe for å forsikre oss om at vi ikke ble kicket dersom vi rykket helt opp til 1. div.

Det skal også sies at han ikke gjorde noe for laget, han var rett og slett ikke involvert med spillerne i det hele tatt. Han var altså ikke en spiller for C5G den sesongen de rykket opp til 2. divisjon, men en umotivert manager som ikke gjorde noe.