Gå til innhold

Advarsel, velg nettbrett eller mobil med hurtiglading!


Anbefalte innlegg

Ja, gjør dere selv den tjenesten og velg nettbrett eller mobil med hurtiglading, jeg gjorde ikke det på nettbrettet mitt og må vente seks timer på at det lader seg opp. Og det har 1A 5V lading. Hvis jeg bruker det mens det lader så går ladningen ut fortere enn den kommer inn. :( Nå er nettbrettet bare reserve, jeg sitter med min HTC U11 Life som har hurtiglading, med til og med 2A 5V lader fra fabrikk, den lader opp på en time eller litt mer selv når jeg bruker den hele tiden mens den lader. En helt annen verden. Hadde Huawei opplyst om denne "mangelen" ved nettbrettet så hadde jeg aldri kjøpt det.

Jeg venter nå på quick charge 3.0 lader og da vil mobilen lade enda hurtigere :)

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Men skal du absolutt bruke brettet/telefonen hele tiden da? Jeg har en iPad og det tar meg 3-4 dager å bruke opp batteriet på den. Og ettersom jeg setter den på lading av og til, så er den jo full igjen på en time eller så. Du venter vel ikke til den er på 2% før du lader opp igjen, eller?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132

Jeg plugger enkelt i dingsene når jeg legger meg og napper de ut når jeg står opp - jeg er nok ikke brannmenn sin største drøm, men enkelt er det ;)

Går aldri tom for strøm på denne måten og ser ingen grunn til å velge hurtiglader av noe slag.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+6132

Jeg plugger enkelt i dingsene når jeg legger meg og napper de ut når jeg står opp - jeg er nok ikke brannmenn sin største drøm, men enkelt er det ;)

 

Går aldri tom for strøm på denne måten og ser ingen grunn til å velge hurtiglader av noe slag.

Etter at jeg fikk hurtiglading på flere av de nye dingsene unngår jeg nå å lade om natten. Men er det bra for batteriene å hurtiglade? Bør jeg heller lade om natten slik som tidligere ut fra hensynet til batteriene (ikke brann)?

 

Jeg liker å lade dingsene fra de er nesten tomme til 100%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...