Gå til innhold

Får plutselig merkelige reklameresultat ved Google-søk


Anbefalte innlegg

I det siste har resultatene ved søk i Google forandret seg, og jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd.

 

Før så det slik ut:

post-196087-0-77255700-1520673197_thumb.png

 

Mens det nå er slik:

post-196087-0-20575400-1520673217_thumb.png

 

Og bildesøk:

post-196087-0-40718100-1520673403_thumb.png

 

Det har ingen effekt å logge ut av Google-kontoen, men gjør jeg søk med nettleseren i inkognitomodus er alt som før igjen. Jeg har heller ikke problemet på Mac'en min.

 

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket akkurat med Firefox, og da var alt som det skulle være, så ja; det er nok noe ved Chrome som tuller seg.

 

Edit: Jeg re-installerte Chrome, og det ser ut til å ha fikset problemet. Selv om jeg også re-installerte de samme utvidelsene (sjedde av seg selv da jeg logget på). 

 

Takk for hjelpen!

Endret av Dr. Brodsky
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg fikk en dag reklame for bytte av knust skjerm ca. 1 mnd etter at det skjedde, som jeg ikke har sett på en slik målrettet/direkte måte i en nettside. Har ikke skrevet om det noe sted tror jeg. Det er vel ikke slik at det fanges opp av AI eller hardware og deles med noen tjenester? Vi har vel ikke kommet så langt enda? At det var den ene butikken jeg har kjøpt tjenester fra før på rep. kan jeg skjønne. Men skremmende nok at det var akkurat denne butikken.. :)

Lenke til kommentar

 

 

...

...

 

 

Da er det høyst sansynlig en av addon'ene du bruker. Deaktiver en av gangen for å finne synderen. Kan også være noe cookie greier, så kan jo prøve å slette alle cookies først: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

 

Takk for forslag, men jeg gikk heller litt hardere til verks og gjenopprettet hele maskinen. Nå fungerer alt smertefritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...