Gå til innhold

Lenovo Yoga 710 noe å vurdere?


Anbefalte innlegg

Hei, ser etter en laptop for reise så lurer på Lenovo Yoga 710?

 

Funger samsung 961 pro eller 960 evo (3000 MB\s lesehastighet?)

Hvor bra er batteriet i bruk? Negative er gaming er denne ubrukelig, men hvor god er den til andre ting? Prøver å finne laptop under 10 000 kr om den er brukt eller ny spiller lite rolle, vil helst ha noe som er lett å oppgradere og bygget for å holde lenge.Lei av å bruk og kast. Siden den har 2 vifter er disse stillegående? Eller går de 4000 RPM på load ergo veldig støyende? Regner denne har touch skjerm. i7-6500U bør fint klare å spille av 4k filmer greit.

 

Ser ut som Lenovo Yoga 500 2-i-1 14" postive den har 1 gigabit nettverkkort, men usikker på resten.

Disse laptopene er nok utgående men usikker på de er gode, hvis batterilevetiden ikke er elendig? Klarer slike laptoper kun 500 ladesykluser før batteriet er dødt?

 

csm_innen_2a1d8ca46c.jpg

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Yoga 710 med i7-7500U som jeg er veldig fornøyd med. Det er kun utgaven med dedikert grafikk som har to vifter, men med vanlig bruk er den veldig stillegående. Viften spinne opp ved hard belastning, men ikke mer en man må forvente på en såpass tynn pc, men det er viktig å oppdatere bios, tidlige versjoner har en bug som gjør at viften spinner opp mer en nødvendig

 

Jeg har aldri målt batteritiden, men den er veldig bra. Jeg har ingen anelse om den støtter pcie ssd. Alle Yoga modeller har touchskjerm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men har du andre erfaringer? For tror fleste batteri tåler kun 500 ladinger før det er dødt.

Største problemet med laptop er vel heller batteri og cpu kraft.

 

Får du satt viftehastighet i bios eller går det automatisk? Hvor mye støyer den som intel NUC? fort 3000-4000 RPM i hardware monitor på prime 95?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...