Gå til innhold

Sykepleiestudiet / lærerstudiet i Tromsø?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å søke meg inn på sykepleie eller lærer til høsten. Bor for tiden i Oslo, men tenker kanskje å søke meg inn i Tromsø. Noen som vet om studiet i Tromsø er bra? Eventuelt om det er noen andre steder i Norge som er enda bedre? Hvordan er studentmiljøet i Tromsø? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i tromsø og studerer på helsefakultetet, men ikke sykepleien. Men etter hva jeg har hørt så er det et veldig bra studiemiljø der. Skal og sies at det kommer et nytt bygg til helsefakultetet nå høst 2018 som blir kjempebra. 

 

Angående studiemiljø er Tromsø veldig bra, finnes svært mange muligheter med tanke på sport, fjellturer osv, samt et veldig bra kulturliv. Student Treningssenteret er og helt nytt nå i 2017 og er relativt billig, ligger rett ved UiT og er relativt stort. 

Endret av namelessghoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bor i tromsø og studerer på helsefakultetet, men ikke sykepleien. Men etter hva jeg har hørt så er det et veldig bra studiemiljø der. Skal og sies at det kommer et nytt bygg til helsefakultetet nå høst 2018 som blir kjempebra. 

 

Angående studiemiljø er Tromsø veldig bra, finnes svært mange muligheter med tanke på sport, fjellturer osv, samt et veldig bra kulturliv. Student Treningssenteret er og helt nytt nå i 2017 og er relativt billig, ligger rett ved UiT og er relativt stort. 

 

Takk for svar! Tromsø frister veldig mtp. friluftslivet der. Kan jeg spørre hva du studerer der? 

Lenke til kommentar

 

Bor i tromsø og studerer på helsefakultetet, men ikke sykepleien. Men etter hva jeg har hørt så er det et veldig bra studiemiljø der. Skal og sies at det kommer et nytt bygg til helsefakultetet nå høst 2018 som blir kjempebra. 

 

Angående studiemiljø er Tromsø veldig bra, finnes svært mange muligheter med tanke på sport, fjellturer osv, samt et veldig bra kulturliv. Student Treningssenteret er og helt nytt nå i 2017 og er relativt billig, ligger rett ved UiT og er relativt stort. 

 

Takk for svar! Tromsø frister veldig mtp. friluftslivet der. Kan jeg spørre hva du studerer der? 

 

Da er TSI fjellgruppa perfekt for deg, de drar ish hver helg til diverse topper og har dagsturer til fjellene rundt byen, og har man ikke fjellutstyr osv så får man lånt alt en trenger. Jeg studerer radiografi, går 2 året nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...