Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bivirkninger til voltaren


Voltaren  

3 stemmer

  1. 1. Bør jeg kontakte lege?

  2. 2. Bør jeg kontakte apoteket



Anbefalte innlegg

Hei! Begynte med voltaren i går. Tar en dose med 50mg, 3 piller om dagen. Etter at jeg startet med voltaren har jeg merket hodepine, søvnighet, svimmelhet, sure oppstøt, og luft i magen. På pakken står det at de mest vanlige bivirkningene er sår mage(noe som jeg ikke har). Dersom du har sår mage bør du kontakte lege. Men bør jeg også kontakte lege med mine bivirkninger? Har tross alt bare gått på pillene i 1 døgn.


Anonymous poster hash: c4faa...ace



Anonymous poster hash: c4faa...ace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kommer til å gå fint, men hvis du sliter med bivirkninger er det bare å kutte, finnes flere alternativer til behandling av artritt. Av erfaring syntes jeg Wood Lock Oil fungerer bedre for smertelindring og du får igjen bevegelsen, vil du ha noe litt mer nærliggende Norge så kan du spørre apoteket om andre NSAIDs/anti-inflammatoriske salver.

Lenke til kommentar

Voltaren er hard mot magen på mange, og ofte gis den sammen med syrenøytraliserende. Sure oppstøt er et tegn på at du skal kutte den, og be om alternativ.

 

Ellers kan du lese på pakningsvedlegget hvilke bivirkninger som er vanligst. Eller slå det opp på www.felleskatalogen.no.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Aldri nøl med å kontakte lege ved plagsomme mulige bivirkninger. Det er en del av legens jobb å finne det mest hensiktsmessige behandlingsregimet for deg. Da er det nødvendig med tilbakemeldinger.

 

Edit: La til et ord.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...