Gå til innhold

Koble android-nettbrett til og vise på smart board/prosjektor


Neonex

Anbefalte innlegg

Har en del samsung galaxy tabs på en skole som jeg vil bruke til å få vist skjermen på en smart board. Noen som har noen formening om hvordan man kan få dette til? De bruker micro usb - finnes og fungerer f eks en micro usb - hdmi/dp adapter?

 

Chromecast er ikke et alternativ pga nettverksstruktur på skolen. Finnes det apper som kan gjøre dette, kan jeg koble paden til en pc, og så vise den på pcen og videre slik vise den på smartboarden? (Jeg skal kun bruke smart boarden som en prosjektor og få bildet fra padden opp felles. Alt skal styres fra padden, trenger ikke kunne bruke smartboarden til å fysisk å styre padden).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hvilke galaxy tabs det er, er ikke alle som støtter video utgang fra usb porten

https://www.samsung.com/us/mobile/mobile-accessories/tablets/galaxy-hdmi-adapter-et-h10fauweguj/

 

den skal funke på s2 hvis det er du har, nå aner jeg ikke om det funker å koble på smartboard, spørs om den har hdmi inngang

Takk for svar. Det er an samsung galaxy tab a, modellnummer sm-t585. Ser ut som den ikke ska støtte mhl. Har jeg da noen andre måter jeg kan få bildet dit? Trådløst? Ser det er noe som heter allshare, men vet ikke om dette er noe, eller om det er noen apper som kan fungere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...