Gå til innhold

Far Cry 5 gir spillere full frihet til å skape sine egne brett og utfordringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget akkurat en post om dette da jeg ikke så denne...ups.. Men ja dette blir spennende! Som en Far Cry fan så synes jeg FC5 rett og slett virker som en gedigen gave pakke til fansen. Kan ikke huske sist det har vært et spill som har annonsert så mye gøy i tillegg til hovedspillet... Det gledes!  :w00t:

Lenke til kommentar

Laget akkurat en post om dette da jeg ikke så denne...ups.. Men ja dette blir spennende! Som en Far Cry fan så synes jeg FC5 rett og slett virker som en gedigen gave pakke til fansen. Kan ikke huske sist det har vært et spill som har annonsert så mye gøy i tillegg til hovedspillet... Det gledes!  :w00t:

 

Gave? spy på med masse ræl for at folk skal kjøpe dritten.

 

Hold nå kjekt Guybrush, kommer nok til å kjøpe det du også, sukk. ja men bare fordi jeg kjeder meg så nå siden det ikke er mange storspill som slippes for tiden

Lenke til kommentar

Syns ikke FC5 ser så spennende ut, men så orka jeg aldri å fullføre verken FC3 eller 4 heller så :p Plukkes kanskje opp på salg til PC eller noe, såg faktisk noe interessant ut det DLC greiene da.

 

FC 3 var veldig bra, et av kun to spill jeg har platinium på(nioh er der andre)

men å spille det nå igjen bare for å kjøpe gold versjonen, nei takk. Jeg kommer til å kjøpe FC5. men ikke noen season pass eller noe. Tipper jeg bir lei vedldig fort(FC4, kom til nord kyrat så sluttet jeg å spille det pga zzzzzzZZ) men det kan sikkert underholde meg til Dark souls 1 remaster kommer i mai hvertfall...

Lenke til kommentar

Blir knall det her. Håper det bare ikke er for strengt hvilke modus man kan lage i Arcade Mode. Hadde vært tøft å drite i alt av fiender osv, og lage et bilspill i stedet. Eller gi spilleren et lite fly eller to, og lage en Pilot Wings-greie. Eller fjerne alt av moderne våpen, sette alt til tredjeperson og lage en liten Assassin's Creed-inspirert greie. Mange muligheter. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...