Gå til innhold

Flere detaljer om neste Battlefield kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort gjesp for min del. Det er for oppbrukt. Trodde jeg ville like å komme tilbake til WW2 i det nyeste COD spillet. Men settingen er så utvannet nå at å det ble bare dritt kjedelig. 

 

Jeg synes heller Dice skulle gjort som med StarWars Battlefront å brukt enten noen andre sin franchise eller rett og slett finne opp sin egen nye setting. Battlefield med bla mechs eller hva som helst ana en den gjørma som er WW1 og WW2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er småstolt over å ha avstått fra alt av EA produkter de siste årene, men Battlefield er og blir en guilty pleasure. Går aldri lei dette franchiset. Skal skamløst bestille det asap.

 

Etter å ha spilt en del BF2, BC2 etc. var releasen av BF4 mildt sagt en skuffelse, men det kom seg.

 

Var forberedt på en gedigen skuffelse når BF1 kom, men jeg koser meg like mye i dag som ved release. Og det uten squad! Man kan si mye positivt og negativt om BF, men i grunnen er det et bunnsolid multiplayer-spill med fantastisk lyd-design, visuelle effekter og god game/gun-play.

Lenke til kommentar

Jeg synes heller Dice skulle gjort som med StarWars Battlefront å brukt enten noen andre sin franchise eller rett og slett finne opp sin egen nye setting. Battlefield med bla mechs eller hva som helst ana en den gjørma som er WW1 og WW2.

 

Spillet du etterlyser heter Titanfall 2, og var et spill som spillerne ikke ville ha. Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Jeg synes heller Dice skulle gjort som med StarWars Battlefront å brukt enten noen andre sin franchise eller rett og slett finne opp sin egen nye setting. Battlefield med bla mechs eller hva som helst ana en den gjørma som er WW1 og WW2.

 

Spillet du etterlyser heter Titanfall 2, og var et spill som spillerne ikke ville ha.

Hvis du undersøker litt så ser du det at EA dreit seg fullstendig ut med det spillet.

 

Det handler nok mer om det faktum at de ga ut spillet sammtidig som BF1 og COD. Dermed fikk de ikke solgt like mye som de skulle ønsket.

Lenke til kommentar

COD sin tolkning av WW2 var skuffende i online-biten denne gang..men igjen COD er COD og når ikke BF1 opplevelsen opp til anklene en gang med sine lommesmå kart og turbospeed gameplay. Men hadde ett håp nå som det faktisk ikke var noe sci-fi dritt, krise killstreaks og wallrunning kaos. Men når ikke en gang ett WW2 tema gjør jobben der for meg, så kan jeg vel si at COD er død og begravet for godt :p Null håp.

Håpet at DICE skulle fortsette til WW2, etter den alternative WW1 tolkningen med BF1, så dette er jo det beste som kunne skjedd for min del :D Håper at vi får se kart og slag fra WW2 som nødvendigvis ikke har blitt fremstilt altfor mange ganger før, selv om det garantert blir nye utgaver av kjente scenarioer jevnt over. Er jo mye å ta av over WW2 fjøla. Men moro blir det jo uansett, det er jo DICE og BF!

 

Har troa!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes heller Dice skulle gjort som med StarWars Battlefront å brukt enten noen andre sin franchise eller rett og slett finne opp sin egen nye setting. Battlefield med bla mechs eller hva som helst ana en den gjørma som er WW1 og WW2.

 

Spillet du etterlyser heter Titanfall 2, og var et spill som spillerne ikke ville ha.

Hvis du undersøker litt så ser du det at EA dreit seg fullstendig ut med det spillet.

 

Det handler nok mer om det faktum at de ga ut spillet sammtidig som BF1 og COD. Dermed fikk de ikke solgt like mye som de skulle ønsket.

Nettopp. Spillere ville heller ha Battlefield i ww1 - setting enn nok et mech-spill Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg synes heller Dice skulle gjort som med StarWars Battlefront å brukt enten noen andre sin franchise eller rett og slett finne opp sin egen nye setting. Battlefield med bla mechs eller hva som helst ana en den gjørma som er WW1 og WW2.

 

Spillet du etterlyser heter Titanfall 2, og var et spill som spillerne ikke ville ha.
Hvis du undersøker litt så ser du det at EA dreit seg fullstendig ut med det spillet.

Det handler nok mer om det faktum at de ga ut spillet sammtidig som BF1 og COD. Dermed fikk de ikke solgt like mye som de skulle ønsket.

Nettopp. Spillere ville heller ha Battlefield i ww1 - setting enn nok et mech-spill

Folk ville ha nok et battlefield spill. De kunne laget battlefield Østfold paintball klubb og det ville fremdeles ha ødelagt for Titan fall.

Lenke til kommentar

Enda et copy-paste krigs-spill.

Ja, har ikke sette dette før, dette spillet kommer helt sikkert til å være populært i over en uke etter release, akkurat some BF one...

 

Haha, ser ikke BF på lista på twitch en gang, sier litt om hvor mange som gidder å spille /se på.

 

COD og BF, de to mest sørgelige forsøkene på gode skytespill siden folk trodde vaskemaskinen var en UFO.

Ett spill hvert år og de alle går dukken, mens CS har hatt 3 versjoner på 20 år og holder koken mye bedre en BF eller COD.. Lurer på hva det kommer av jeg..

 

Kan ha noe med at COD og BF er begge gated content spill, ergo casual spill..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nettopp. Spillere ville heller ha Battlefield i ww1 - setting enn nok et mech-spill

 

 

Nei, du misforsto. 

 

Poenget er at dersom de hadde lansert spillet på et senere tidspunkt hvor ikke slike store titler ble utgitt så ville de mest sannsynlig ha hatt høyere salgstall! 

 

Nå skal det dog sies at EA og selskapet bak spillet dreit seg fullstendig ut ved å være direkte frekke mot publikum. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...