Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere som kjekker på byen- hvor og når gjør dere det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I stedet for å spille dum så les setningen. Hvis dere ikke forstår at det skal være sjekker så klarer dere ikke å løse gåten i ett Donald blad. Må en terpe og gjøre narr av de som skriver feil?

Spille dum? Det kan like greit bety "Å kjekke seg", som i praksis vil være noe helt annet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

I stedet for å spille dum så les setningen. Hvis dere ikke forstår at det skal være sjekker så klarer dere ikke å løse gåten i ett Donald blad. Må en terpe og gjøre narr av de som skriver feil?

Spille dum? Det kan like greit bety "Å kjekke seg", som i praksis vil være noe helt annet!

 

 

Nå står det ikke å kjekke seg. Så ja, du spiller dum, rett og slett. Ei aldri har du hørt noen som har brukt den setningen i den betydningen du skal frem til

Endret av FranZe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dere som kjekker på byen- hvor og når gjør dere det?

Klokka 00:00 på en bar for eksempel?

eller?

 

Anonymous poster hash: 9cd55...c76

 

 

Det finnes vel ingen fasit på det? Starter vel bare med prating først og fremst, i  f.eks en bar som du nevner. Tror ikke folk er så opptatt av klokkeslettet, men at det er såpass sent at det har kommet litt innabords i løpet av kvelden skal en ikke se vekk fra  :)  

Lenke til kommentar

 

 

I stedet for å spille dum så les setningen. Hvis dere ikke forstår at det skal være sjekker så klarer dere ikke å løse gåten i ett Donald blad. Må en terpe og gjøre narr av de som skriver feil?

Spille dum? Det kan like greit bety "Å kjekke seg", som i praksis vil være noe helt annet!

 

 

Nå står det ikke å kjekke seg. Så ja, du spiller dum, rett og slett. Ei aldri har du hørt noen som har brukt den setningen i den betydningen du skal frem til

 

Det får jo i så fall være ditt tap.

 

Men det er i praksis rake motsetninger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

I stedet for å spille dum så les setningen. Hvis dere ikke forstår at det skal være sjekker så klarer dere ikke å løse gåten i ett Donald blad. Må en terpe og gjøre narr av de som skriver feil?

Spille dum? Det kan like greit bety "Å kjekke seg", som i praksis vil være noe helt annet!

 

 

Nå står det ikke å kjekke seg. Så ja, du spiller dum, rett og slett. Ei aldri har du hørt noen som har brukt den setningen i den betydningen du skal frem til

 

Det får jo i så fall være ditt tap.

 

Men det er i praksis rake motsetninger...

 

 

Jeg forstod hva en skulle frem til fordi jeg leste innlegget. Tok det med en gang. Det er egentlig intet tap for meg, men heller en seier? Det er standard hvis en ikke ordlegger seg rett her inne så blir en pepret ned.. Gud bedre meg hvis du skal kommunisere med en som er ordblind, da får du litt å henge fingrene i....

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

I stedet for å spille dum så les setningen. Hvis dere ikke forstår at det skal være sjekker så klarer dere ikke å løse gåten i ett Donald blad. Må en terpe og gjøre narr av de som skriver feil?

 

Korrigeringspolitiet er plass ser jeg. Vi skjønte alle at det var skrevet feil, men kanskje det noen ganger er greit å påpeke en skrivefeil med litt humor stedet for en tørr og kjedelig pekefinger? Og som du ser så visste ikke trådstarter hvordan skrivemåten var, så kanskje det er noe matnyttig i å kommentere skrivefeil tross alt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I stedet for å spille dum så les setningen. Hvis dere ikke forstår at det skal være sjekker så klarer dere ikke å løse gåten i ett Donald blad. Må en terpe og gjøre narr av de som skriver feil?

 

Korrigeringspolitiet er plass ser jeg. Vi skjønte alle at det var skrevet feil, men kanskje det noen ganger er greit å påpeke en skrivefeil med litt humor stedet for en tørr og kjedelig pekefinger? Og som du ser så visste ikke trådstarter hvordan skrivemåten var, så kanskje det er noe matnyttig i å kommentere skrivefeil tross alt?

 

Det ville være feil å ikke rettlede en så villedet, dog oppegående og velfungerende samfunnsmedborger som TS er, i hans tapre forsøk på å finne seg sin prinsesse som han vil beære, respektere og befrukte med sine edle spermdråper og leve sammen med til døden skiller de ad, i resten av sine dager på jorden.

Endret av Pliscin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var  aldri vært noe bra på sjekking når jeg gikk på by`n. Endre ofte opp med  å drikke med til mot, og det endte heller dårlig. 

Var en dame jeg likte og vi gikk på samme utested på lørdagen, men jeg hadde aldri snakket med henne. La merke at hun hadde klipt seg, og hadde annen frisyre. Så hun stod i baren og gikk opp på plassen ved siden av henne og sa hei, etter litt småprat mens vi ventet på at bartenderen skulle komme til hvor vi var,  kommenterte jeg så fin hun var på håret. Hun virket veldig glad for dette.  

Etter et par minutter kom hun til bordet jeg satt på og forsatte samtalen. long story shorter. Samboere, forlovet  og venter barn nå.

 



Anonymous poster hash: f4dde...983
Lenke til kommentar

Beste sjekketrikset? Ikke gå først ^^

 

Vær ute, kos deg, dans til et par sanger

Hvis det er en jente som har et øye til deg så kommer hun til deg :) Ikke noe er som å "miste" en evt jente som er tiltrukket av deg fordi hun ser deg prøve deg på en annen.

 

Og når de først kommer så prater du om alt å ingenting, få henne til å prate om seg selv og sine drømmer eller what not. Deretter spørre henne om hun ikke vil ta en matbit ( Slår sjelden feil ) 

Litt kyss og klapp skjer som oftest på veien eller etter maten er konsumert. Hva du får til etter dette er opp til deg ;)

 

Savner litt singeltiden når jeg tenker tilbake på det, men igjen 1 minutt etterpå så gjør jeg ikke det allikevel ^^

 

Fuck long and prosper



Anonymous poster hash: e37ef...d51
Lenke til kommentar

Hos meg så skjer det bare. Jeg ser (kvalmt) ekstremt bra ut, mann, litt skjegg, uskyldige brune dådyrøyne, musklete osv, men tør likevel aldri ta første steg. Som regel er det en jente som smiler til meg når vi møtes, altså Hu tar det første steget, og da stopper jeg henne og sier noe som 'skal du bare smile til meg uten å sjekke meg opp?' eller noe i den dur. Ellers må du være ganske rett på sak uten å virke pervers, si hva du vil og vis at du kan få hvem som helst.

 

Feks...

 

Hva skal du etterpå?

Vet ikke, du?

Tenkte vi skulle ta drosje til meg etterpå.

 

Anonymous poster hash: ab100...661

Lenke til kommentar

Veldig mange faktorer som spiller en rolle her.

Alder feks. Er man 20-25 kan man sikkert starte på dansegulvet og så spørre om hun vil bli med ut og få litt luft og snakke sammen.

 

Er man over 30 vil nok ikke det fungere like bra.

 

Jeg er 37, og å spørre meg om jeg vil bli med deg hjem funker ikke. Klåing på dansegulv funker ikke heller. Utseende funker dårlig. Samtaler fungerer. Og de skaø helst ikke inneholde «du trenger pikk», «lenge siden du har fått deg noe?», «bli med hjem til meg», «du er såååå fiiiiin». Jeg blir mye mer sjarmert av en mann som er interessert i det som er i hodet mitt enn hvor fort han kan få sex.

 

Anonymous poster hash: 92c11...306

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...