Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg leter etter noen å spille PC eller PS4 med. Jeg har litt sosialiserings problemer, med det at jeg har vanskeligere for å prate med andre gutter, enn jenter. Skriving klarer jeg OK, men tar litt tid før jeg blir komfortabel med voice chat. Jeg hadde noen jenter jeg spilte med før, men kjærestene deres likte det ikke så godt, så nå har jeg ingen og spille med igjen.  Jeg spiller det aller meste (tror jeg).

 

PS4: FarCy, Final Fantasy: Dissidia NT, Tekken, Injustice, Uncharted Dragon Age, Mass Effect, Star Wars: Battlefront, Watch_Dogs, PSVR... yea, som du ser er det forskjellige sjangere.

 

PC: CSGO, OverWatch, World of Warcraft, Heroes of the Storm, Destiny 2, Borderlands, Left4Dead2. Ja, masse spill på Steam :)

 

Litt om meg: Navnet er Ookami, Jeg er 26år fra sørlandet. Jeg snakker og skriver mest dialekt, så bokmålen min er ikke akkurat så god. Tror nesten jeg er bedre i engelsk enn bokmål x3. Jeg har vært gamer siden slutten av barneskolen. Men jeg spiller fremdeles ikke så veldig serriøst, som feks competetive osv. Jeg kan spille slikt, men jeg spiller mest for å ha det gøy. Er enn stund siden jeg mistet de jeg pleide å spille med, så begynner å merke nå at jeg savner noen å spille med, dermed denne post'n.

 

tror det er det meste jeg har å si. Som sakt foretrekker jeg å spille med jenter pga jeg finner det enklere å prate med de enn gutter. Jeg klarer "fint" å prate om det er venner av venner (ikke at det blir slikt her da), men med fremmed folk ikke fult så lett. Så dette er mitt forsøk på å prøve å komme ut av komfort-sonen min :)  Jeg har TS3, Skype og Discord. På PS4 har jeg den standard head/mic settet som følger med.

 

Min Discord: Ookami#9031

 

-Ookami-

#9031

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...