Gå til innhold

Nokia, vi har en ønskeliste til dere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia 6110 Navigator takk  :wee: NOKIA-6110-NAVIGATOR-1.jpg?fit=400%2C300
 

 

Første "smartmobilen" jeg hadde, fungerte ypperlig som GPS til bilen også med Route66 programavaren som fulgte med.
 
Nokia 3200 var vel den første telefonen jeg kjøpte selv. Mente det fulgte med ett verktøy for å klippe ut "dekslene" jeg, men mye mulig jeg husker feil.
 

 

"Den kunne kanskje blitt levert med multifunksjonssaks som enkelt klippet ut plass for tastene i bildet du skulle bruke. "

 

Lenke til kommentar

Artig gjensyn med disse telefonene. Jeg hadde gleden av å tilhøre teamet fra Nokia når de presenterte den første Communikatoren - Nokia 9000 på Hannofermessen 1996. Fem personer fra oss fra Nokia hadde fullt opp å gjøre hele tiden. På flyet hjem havnet jeg tilfeldigvis med siden av en av IBM´s salgsdirektører. Hun kjederøkte hele tiden og nesten ville vite alt, ALT om Communikatoren, hun begynte nesten å sleve. For en herlig tid! Fremdeles bruker jeg Communicator E90 i det daglige i tillegg til en "smart" telefon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er bare tøys, alle gamle telefonene med tastatur har ingenting i dagens moderne verden å gjøre. Det er en morsom sak å lese, bananaphone omringet av bananer på standen er morsomt, men ærlig talt, ingen står i butikken og vurderer banantelefon eller S9.

 

Gleder meg likevel til Ericsson-artikkelen, selv om telefonene hadde vært like tøysete. Men likevel, det er jo slik at de som skulle ha et leketøy kjøpte Nokia. Skulle mann ha verktøy kjøpte man ericsson ;)

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har jo helt glemt Nokia 8810 som da den kom kostet over 10000 norske kroner, luksus og premium ingen andre kunne matche.

 

Glem 8310, Nokia 8210 var originalen. Så sexy og liten, forbehold de unge med mye penger.

 

Og selvsagt 7110..

Endret av GadgetBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...