Gå til innhold

LG LED-LCD 55" med merkelig skygge i bunn


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en 55" LM620T-ZE LED-LCD TV som plutselig har fått en merkelig skygge nederst på skjermen. Jeg ringte min gode venn som har solgt TV i mange år. Ikke engang han hadde vært borti samme problematikken. Så jeg håper noen her har noen kloke svar.

 

TVen er kjøpt på Ekspert for noen år siden, og jeg tror muligens den har bikka 5-års grensa.

post-179952-0-91329600-1519843390_thumb.jpg

post-179952-0-96934600-1519843399_thumb.jpg

post-179952-0-14821900-1519843409_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe er veldig galt her; ser ut som kantbelysningen har kommet litt ut av posisjon (eller noe har kommet ut av posisjon og dekker kantbelysningen med 2 hår).

 

Prøv på å klage til butikken; det kan være de er fleksible - er det over 5 år og de ikke ønsker å ta i det så er det bare å leve med feilen (noe jeg ikke kunne gjort); eller kaste TV og kjøpe nytt (helst i motsatt rekkefølge).

 

Edit:

Kan være så enkelt at panelet begynner å separere seg i bunnen. Det var så mange tilfeldigheter med feilen at jeg ikke tror dette er annet enn panelfeil

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Hei

 

Takk for svar. Nå har det seg slik at jeg fant kvitteringen i går og den har ennå 3 mnd igjen av reklamasjonsrett! :D

Så jeg gikk rett inn på LG sine hjemmesider og registrerte feilen. Det skulle vise seg at denne modellen var berettiget for "hjemmereparasjon". Så reparatør er bestillt.

 

Blir spennende å høre hva som må gjøres her. =)

 

-Børge

 

Noe er veldig galt her; ser ut som kantbelysningen har kommet litt ut av posisjon (eller noe har kommet ut av posisjon og dekker kantbelysningen med 2 hår).

 

Prøv på å klage til butikken; det kan være de er fleksible - er det over 5 år og de ikke ønsker å ta i det så er det bare å leve med feilen (noe jeg ikke kunne gjort); eller kaste TV og kjøpe nytt (helst i motsatt rekkefølge).

 

Edit:

Kan være så enkelt at panelet begynner å separere seg i bunnen. Det var så mange tilfeldigheter med feilen at jeg ikke tror dette er annet enn panelfeil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...