Gå til innhold

[Løst] Headsett med egenskaper som: støyreduksjon, trådløst og passe til musikk samt gaming(csgo)


comadore

Anbefalte innlegg

Hei!

Har for tiden et headsett med integrert mikrofon til, men vurderer nå å kjøpe et headsett uten mic, som jeg kan bruke til både gaming og musikk!

Ved gaming er det greit med god lyd for å finne ut hvor lydene kommer fra. Men ved musikk, er det en stor fordel at musikken ikke slippes ut/det er støyeredusering!(Det er ikke 100% nødvendig med trådløst, men er stooor fordel om man kan bruke kabel og trådløs!)

Bruker i dag B&W p3 som hodetelefoner ved reise,

 

Har sett en del på disse kandidatene:

Bose QCII
Sony wh-1000xM2

Har også blitt anbefalt B&W PX..

 

Hva anbefaler dere som faktisk bruker headsett en del?

Endret av comadore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyden i Sonyen du har plukket ut er litt innesluttet og jeg synes Bose er også litt for lite detaljert.

 

Jeg hadde nok heller valgt Sony MDR-1A som er lukket over de to du nevner med mindre du prioriterer støydempingen. Støydempingen spiser av lydkvaliteten så brukt helst slike headset når du trenger det til den funksjonen, ikke normalt sett.

 

MDR-1A er detaljerte, lukkede (med bassport) og har mye bass uten at det ødelegger resten av lydbildet, noe som gir mye innlevelse, så du trenger ikke å skru på extra bass, loudness el.l. I tillegg er de veldig komfortable å ha på med gode og myke puter. De ligger som sagt over snittet med hvor mye bass de gjengir og du får dem rimelig til ca 800 kr nå for tiden. Det er de absolutt verdt.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...