Gå til innhold

Nå er Nokia definitivt tilbake!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

*Snip*

Det bør ikke bli 9000 norske ut av det håper jeg...

 

Nesten... :p

LVqukaA.png

 

 

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

Endret av Ploppe
Lenke til kommentar

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

Euroen er jo nesten oppe i 10 kr nå den også, så det hadde ikke gjort stor forskjell. :p
Lenke til kommentar

 

 

 

*Snip*

Det bør ikke bli 9000 norske ut av det håper jeg...

 

Nesten... :p

*Snip*

 

 

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

 

HMD Sier den kommer til å koste 749 Euro, altså: 9065 NOK etter tollen....

 

Håper de tar til vettet å justerer prisen ned.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

*Snip*

Det bør ikke bli 9000 norske ut av det håper jeg...

 

Nesten... :p

*Snip*

 

 

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

 

HMD Sier den kommer til å koste 749 Euro, altså: 9065 NOK etter tollen....

 

Håper de tar til vettet å justerer prisen ned.

 

Ja, ser den. Vet likevel ikke om det er helt sammenliknbart egentlig for det er jo ikke snakk om å importere varen sånn sett, men det gir nok en pekepinn på nivået. Da jeg kjøpte bil fra Sverige for noen år tilbake betalte jeg i alle fall ikke svensk moms...mener jeg. Ikke sikkert det er samme sak da. De bør uansett jekke ned prisen til april ;) 

Lenke til kommentar

 

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

Euroen er jo nesten oppe i 10 kr nå den også, så det hadde ikke gjort stor forskjell. :p

 

Hehe..ja den er visst det :D 

Ser an prisen og ligger den på det nivået der blir det antakeligvis en tilårskommen 8'er til fornuftig pris i stedet :)

Endret av Ploppe
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har tenkt til å kjøpe Nokia 8 sirocco på elkjøp i morra. Når jeg ser på prisjakt.no er det kun multicom, proshop og elkjøp som har mobilen til salgs. Flere brukere her inne har hatt mobilen i en måned allerede. Er telefonen elkjøp selger en slags grå-import slik som med Google Pixel telefonene?

 

Jeg syns bare det er rart ikke flere webshop'er selger mobilen.

Endret av Moby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...